کد خبر : 1831531 | 10 تیر 1401 ساعت 16:34 | 41.8K بازدید | 21 دیدگاه

حمله راموس به روبیالس: می‌خواهید بارسا قهرمان شود؟

مکالمات بین سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، با لوییز روبیالس افشا شده و نشان می‌دهد که این بازیکن از عملکرد VAR بسیار ناراضی بوده است.

حمله راموس به روبیالس: می‌خواهید بارسا قهرمان شود؟

به گزارش "ورزش سه"، راموس تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا و راهی پاری سن ژرمن شد اما حالا مشخص شد که در زمان حضورش در سانتیاگو برنابئو از عملکرد کمک داور ویدیویی چندان راضی نبوده است. 
در مکالماتی که از سوی ال کونفیدنسیال منتشر شده، راموس در پیامی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا مدعی شد که به نظر می‌رسد آنها قصد دارند از قهرمانی بارسا در فصل 19-2018 مطمئن شوند.
او در 20 ژانویه 2019 و پس از پیروزی بارسلونا برابر لگانس نوشت:« روبی، مشکل چیست؟ مسئله این است که کمک داور ویدیویی جدا ما را نگران کرده است، خصوصا درباره بارسلونا. این باعث تاسف و ناراحت کننده است که داورها چنین عملکردی دارند. خطای سوارز روی دروازه‌بان وقتی بازی 1-2 بود را دیدی؟ این مسخره است.»

1724324
با این حال روبیالس سعی کرد وارد این درگیری نشود و پاسخ داد:« عصر بخیر، سرخیو. تو کاپیتان تیم ملی هستی و صدها بازی تجربه داری و بهتر از هر کس می‌دانی که گاهی نظرات متفاوتی روی یک صحنه وجود دارد. همانطور که می‌دانی، من به چنین سوالاتی پاسخ نمی‌دهم.»
رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا اضافه کرد:« ما هر روز تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتری را برای داوری در زمین بازی رقم بزنیم. هر باشگاهی که درخواست یا اعتراضی داشته باشد، ما جلسه‌ای با کارلوس ولاسکو کاربایو برگزار می‌کنیم تا تمامی جوانب را بررسی کنیم. همه ما باید برای بهبود شرایط فوتبال کشورمان تلاش کنیم.»
راموس نیز در پاسخ گفت:« من منتظر نظرات شخصی درباره آنچه در بازی روز گذشته بارسا اتفاق افتاد هستم. این یک رسوایی به تمام معنا بود. این یعنی آنها باید هر طور شده قهرمان لیگ شوند. در هر حال من این شرایط را درک می‌کنم.»

دیدگاه‌ها