کد خبر : 1831573 | 11 تیر 1401 ساعت 00:14 | 26.4K بازدید | 12 دیدگاه

با برتری مقابل شاهین عامری؛

قهرمانی دراماتیک چوکا در لیگ دسته دوم (عکس)

شاگردان حسن اشجاری با کسب پیروزی 2 بر 1 موفق به کسب قهرمانی در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شدند.

قهرمانی دراماتیک چوکا در لیگ دسته دوم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در دو گروه 14 تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های اول هر گروه به صورت مستقیم راهی لیگ دسته اول می‌شوند و تیم‌های دوم هر گروه پس از انجام بازی پلی‌آف مقابل یکدیگر به یک سطح بالاتر راه پیدا می‌کنند.
در فصلی که گذشت چوکای تالش به عنوان تیم اول گروه اول و شاهین بندعامری به عنوان تیم اول گروه دوم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول را پیدا کردند و دو تیم ون پارس و شهرداری بندرعباس هم به پلی آف رسیدند که دیدار اول دو تیم در اصفهان با پیروزی یک بر صفر ون پارس خاتمه یافت تا نماینده اصفهان در آستانه صعود به لیگ آزادگان قرار بگیرد.

1724412
عصر امروز اما دیدار فینال لیگ دسته دوم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و در پایان سبزپوشان تالشی با نتیجه 2 بر 1 برنده مسابقه شدند. گل اول این مسابقه را یحیی زاده در دقیقه 61 وارد دروازه شاهین بندر عامری کرد ولی شاهینی‌ها در دقیقه 85 با ضربه پنالتی نصرالله درفشی توانستند حساب کار را به تساوی بکشانند. این نتیجه اما شش دقیقه دوام داشت تا اینکه در دقیقه 91 حسین حیدری بازیکن سابق استقلال توانست گل دوم را به ثمر برساند و چوکا را قهرمان مسابقات لیگ دسته دوم کند.

1724413
چوکا فصل گذشته پس از نزدیک به دو دهه توانسته بود به رقابت‌های لیگ دسته اول راه پیدا کند، اما در فصلی که این تیم تمام بازی هایش را به دلیل آماده نبودن استادیوم پوریای ولی تالش در رشت برگزار کرد، سرانجام در هفته ماقبل پایانی در رقابت فشرده با قشقایی شیراز به دسته دوم سقوط کرد و حالا پس از یک فصل دوباره فصل آینده در لیگ دسته اول بازی خواهد کرد و اینبار مسابقات این تیم در ورزشگاه پوریای ولی برگزار خواهد شد.

1724414

دیدگاه‌ها