کد خبر : 1831599 | 11 تیر 1401 ساعت 09:55 | 27.1K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی؛ انتقال دائمی مدافع ایتالیایی رم به میلان

الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی، قراردادی سه ساله با باشگاه میلان به امضا رساند.

رسمی؛ انتقال دائمی مدافع ایتالیایی رم به میلان

به گزارش "ورزش سه"، فلورنزی فصل گذشته و با قراردادی قرضی از رم به میلان ملحق شد اما عملکرد خوبی در این تیم داشت و توانست رضایت کادر فنی و مدیران این باشگاه را جلب کند. 
همین باعث شد که آنها تصمیم به امضای قراردادی رسمی و سه ساله با این بازیکن گرفتند تا او به صورت دائمی از رم جدا شده و به میلان ملحق شود. 
این مدافع 31 ساله تابستان سال گذشته به صورت قرضی به میلان آمد و انتظار می‌رفت که نقش بازیکن ذخیره را در خط دفاعی میلان بازی کند اما خیلی زود توانست با نمایش خوبی که ارائه کرد جایش را در ترکیب اصلی این تیم باز کند. 
استفانو پیولی تصمیم گرفت فرصت بیشتری به این بازیکن بدهد و او در 24 دیداری که فصل گذشته در لیگ ایتالیا برای میلان انجام داد در 12 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت. 

1724452
باشگاه میلان ساعاتی قبل به صورت رسمی اعلام کردند که این بازیکن ایتالیایی رم را ترک کرده و قراردادی سه ساله با میلان به امضا رسانده که تا سال 2025 ادامه دارد. 
این قرارداد در حالی به امضا رسید که میلان دومین باشگاهی شد که فلورنزی قراردادی دائمی با آن امضا می‌کند، چرا که پیش از این به مدت 11 سال با رم قرارداد داشت. 
مدیران و کادر فنی رم در چند سال اخیر به این نتیجه رسیدند که او جایی در ترکیب این تیم ندارد و در نهایت این بازیکن دو دوره قرضی در والنسیا و پاری سن ژرمن نیز سپری کرده بود تا در نهایت به سن سیرو آمد و در میلان ماندنی شد.

دیدگاه‌ها