کد خبر : 1831783 | 12 تیر 1401 ساعت 11:37 | 394 بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری خبر داد:

مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری فراهم شد

رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری فراهم خواهخد شد.

مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری فراهم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک درباره ی سفر به لوزان سوییس با بیان اینکه در حوزه دیپلماسی در کاهش تهدید و ایجاد فرصت باید تلاش بیشتری انجام دهیم گفت: در چهار سال گذشته قریب به ۲۰۰ جلسه داشتیم تا نسبت به ظرفیت ورزش ایران آگاهی ایجاد کنیم و تهدیدات را کاهش بدهیم.

او افزود: سفر به سوئیس، اولین سفر بعد از کرونا بود و ملاقات‌های خوبی برگزار شد. یکی از ماموریت‌های جدی ما در این سفر دو فدراسیون دوچرخه سواری و ژیمناستیک بود که در دو سال گذشته با چالش‌های جدی مواجه شدند و به تعلیق نزدیک بودند. خوشبختانه در محل کمیته بین المللی المپیک در لوزان، تصویب شد این دو فدراسیون به کار خود ادامه بدهند.

رئیس کمیته ملی المپیک در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار کرد: فردا در جلسه‌ای با مسئولان ذی‌ربط مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه سواری را آماده خواهیم کرد. در مورد ژیمناستیک هم تصمیم بر این شد نسبت به مسائل گذشته اغماض کنند و سریعا مقدمات برگزاری انتخابات را آماده کنیم.

صالحی امیری در مورد فدراسیون جودو گفت: تعلیق جودو ظالمانه بوده و پاسخ شفاف توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک این بود که مداخله مستقیم انجام نمی‌دهیم و ضمن تایید مواضع ما گفتند حمایت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها