کد خبر : 1831785 | 12 تیر 1401 ساعت 11:36 | 21.7K بازدید | 20 دیدگاه

موضع قاطع منچستریونایتد؛ رونالدو باید بماند!

مدیران منچستریونایتد تصمیمی برای فروش کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، ندارند.

موضع قاطع منچستریونایتد؛ رونالدو باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی رونالدو از یونایتد به سوژه اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی در روزهای اخیر تبدیل شده است. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌ها از تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، برای انتقال او به بایرن مونیخ، رم و حتی اینتر خبر داده بودند که در نهایت هیچکدام به نتیجه نرسید. 
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ورزشی، هم روز گذشته مدعی شد که این بازیکن به مدیران یونایتد اعلام کرده که قصد دارد در همین پنجره از این تیم جدا شده و به باشگاه دیگری ملحق شود. 
با این حال، اسکای اسپورت خبر داده که مدیران یونایتد از شرایط پیش آمده و صحبت‌های مطرح شده به هیچ وجه راضی نیستند و به این بازیکن هم اعلام کرده‌اند که باید تا سال 2023 و پایان مهلت قراردادش در این تیم حضور داشته باشد. 

1698866
آنها حاضر به پذیرش و بررسی هیچ پیشنهادی که برای خرید این بازیکن مطرح می‌شود نیستند و باور دارند که رونالدو هم به حضور در اولدترافورد راضی خواهد شد. 
این بازیکن سال گذشته پس از 12 سال دوری از اولدترافورد بار دیگر به جمع شیاطین سرخ برگشت و عملکرد موفقیت‌آمیزی را نیز در اولین فصل بازگشتش به لیگ برتر به نمایش گذاشت اما شرایط بحرانی یونایتد باعث شد که توجه زیادی به درخشش او هم نشود. 
نمایش ضعیف یونایتد باعث شد که این تیم موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده نشود و این موضوع ناراحتی شدید رونالدو را به همراه داشت که اهمیت خاصی برای این رقابت‌ها قائل است و بسیاری یکی از دلایل او برای جدایی از یونایتد را همین موضوع می‌دانند.

دیدگاه‌ها