کد خبر : 1831792 | 12 تیر 1401 ساعت 12:22 | 43.8K بازدید | 10 دیدگاه

تحریم بانکی علیه پرسپولیسی شدن کاسیانو دیاز!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید تحریم های بانکی پیوستن کاسیانو دیاز به پرسپولیس را به تاخیر انداخته است.

تحریم بانکی علیه پرسپولیسی شدن کاسیانو دیاز!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس که پس از جذب ستاره ها، حالا به دنبال جذب مهاجم برای تقویت خط حمله خود است و در همین راستا اقدامات لازم برای جذب کاسیانو دیاز مهاجم 33 ساله برزیلی دنبال می‌کند.

این بازیکن یک سال دیگر با باشگاه ویزلای پرتغال قرارداد داشت اما در روز های گذشته مدیران پرسپولیس موفق شدند با این باشگاه پرتغالی بر سر مبلغ رضایتنامه کاسیانو به توافق برسند.

با این حال به دلیل مشکلات انتقال پول برای رضایتنامه، کاسیانو هنوز برای عقد قرارداد رسمی راهی ایران نشده است.

محمد محمدی در گفت‌وگوی امروز خود با رادیو تهران در این باره توضیح داد: ما قبل از پایان بازی ها سعی کردیم با بازیکنان مدنظر کادرفنی شروع به صحبت کنیم و خدا را شکر تا جایی که در توان‌مان بوده توانستیم بازیکنان را جذب کنیم. همانطور که هواداران می‌دانند در بخش فوروارد نیاز به جذب بازیکن داریم و در حال حاضر کارهای آقای کاسیانو را انجام می‌دهیم.

وی افزود: توافق ها با باشگاه ویزلا انجام شده اما جابجایی پول با توجه به تحریم ها مشکل است. در‌ حال انجام کارها هستیم و امیدواریم کاسیانو بدون مشکل جذب شود تا ببینیم بقیه نفرات مدنظر آقای گل‌محمدی چه کسانی هستند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد ادامه برنامه نقل و انتقالاتی سرخپوشان گفت: ما برای سه سهمیه لیگ برتری جا داریم و می‌توانیم بازیکن آزاد هم جذب کنیم. ما نیرو های ارزشمندی داریم که سالیان سال در پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و قهرمانی کسب کرده‌اند و آرزوی هر تیمی هستند اما با این حال منطقی نگاه می‌کنیم و بر اساس نیاز ها خرید می‌کنیم؛ اگر نیاز نباشد خرید را کنسل می‌کنیم و دیگر خریدی نخواهیم داشت اما اگر نیاز باشد و کادرفنی صلاح بداند ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها