کد خبر : 1831798 | 12 تیر 1401 ساعت 12:34 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیجان و خشم در ویمبلدون؛ تو تنیسوری شیطانی هستی!

دیدار نیک کریوس و استفانو سیتسیپاس در رقابت‌های ویمبلدون با جذابیت و حواشی بسیاری همراه بود.

هیجان و خشم در ویمبلدون؛ تو تنیسوری شیطانی هستی!


به گزارش "ورزش سه"، کریوس و سیتسیپاس روز گذشته در رقابت‌‎های تنیس ویمبلدون به مصاف یکدیگر رفتند و این تنیسور استرالیایی بود که موفق شد بر حریفش غلبه کند.
این بازی در چهار ست ادامه پیدا کرد و با نتایج 7-6، 4-6، 3-6 و 6-7 به پایان رسید تا این بازیکن به دور چهارم ویمبلدون را پیدا کرده باشد. 
کریوس در طول ست اول به وضو ح بازیکن برتر میدان بود اما سیتسیپاس هم تمامی تمرکزش را روی بازی گذاشت و موفق شد با اختلاف ناچیزی این ست را به سود خودش به پایان برساند، هرچند آرامش و خونسردی او هم دوام چندانی نداشت. 
این تنیسور استرالیایی از همان ابتدای بازی بحث با داور را شروع کرده بود. او سعی می‌کرد روی هر ضربه سر و صدای زیادی ایجاد کرده و تمرکز حریف را به هم بزند. او همچنین قبل واکنش‌هایی که با آنها موافق نبود روی به استفاده از عبارات نادرست آورد. 
با این حال نمایش این بازیکن در زمین نیز تماشایی بود و باعث شد که بازی بین این دو در نهایت جذابیت و هیجان دنبال شود و ست دوم با نبوغ خاص این تنیسور به سود او به پایان برسد. 

1724749


رفتارهای کریوس و همچنین پیروزی درخشان او در ست دوم باعث خشم شدید سیتسیپاس شد و او پس از پایان این ست، توپی را با تمام توان به سمت پایین جایگاه هواداران پرتاب کرد و بسیار خوش شانس بود که این توپ با کسی برخورد نکرد. 
از سوی دیگر، این اتفاق باعث ناراحتی تنیسور استرالیایی هم شد و او معتقد بود که حریفش نباید فقط یک اخطار به خاطر این حرکت دریافت کند و بین ست دوم و سوم بارها بر سر داور و مسئول زمین فریاد کشید و سعی کرد که سیتسیپاس را از ادامه بازی منع کند. او فریاد می‌زد:« شما نمی‌توانید توپی را به سمت جمعیت پرتاب کنید، به کسی آسیب بزنید و از بازی کنار گذاشته نشوید!»
اما در  واقع کریوس با این حرکات به هدفش رسیده بود و توانست حریف را به حدی عصبی کند که او باز هم در ست سوم توپی را به سمت فنس پرتاب کرده و اخطار دوم را دریافت کند. 

1724750
بسیاری از تماشاگران و کارشناسان نگران بودند که شرایط ایجاد شده و درگیری‌ها باعث شود که کیفیت این بازی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و سیتسیپاس توانست باز هم نهایت تلاشش را برای بازگشت به جریان بازی به کار بگیرد. اتفاقی که در نهایت عملی نشد و او بازی را به حریف واگذار کرد. 
این دو تنیسور پس از پایان بازی که با پیروزی کریوس همراه بود با هم دست دادند اما بازیکن یونانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« اگر قرار بود به خاطر رفتار و اخلاقش با او دست بدهم مطمئنا از انجام این کار خودداری می‌کردم. رفتار او به هیچ وجه قابل قبول نبود. او مدام در حال قلدری و آزار دادن من بود. او سعی در آزار دادن حریفان دارد. من از این افراد خوشم نمی‌آید. او اخلاق‌های شیطانی دارد.»
این اظهارات به مذاق کریوس خوش نیامد و او هم پس از بازی در واکنش به این اتهامات گفت:« فکر می‌کنم او مشکلاتی بسیار جدی دارد. من در رختکن خوب هستم، دوستان زیادی هم دارم. من در واقع یکی از محبوب‌ترین‌ها هستم. این که او از من خوشش نمی‌آید مشکل خاصی نیست.»

دیدگاه‌ها