کد خبر : 1831814 | 12 تیر 1401 ساعت 13:38 | 34.7K بازدید | 11 دیدگاه

جدایی رابرت لواندوفسکی؛

رونالدو- بایرن مونیخ؛ فقط در یک صورت ممکن است

فقط در یک صورت احتمال دارد کریستیانو رونالدو فصل بعد در ترکیب بایرن مونیخ بازی کند.

رونالدو- بایرن مونیخ؛ فقط در یک صورت ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کریستیانو رونالدو از شرایط خود در منچستریونایتد راضی نیست و در 24 ساعت اخیر شایعاتی در مورد احتمال جدایی او و انتقال به باشگاهی بزرگ، از جمله بایرن مونیخ مطرح شده است. فابریتزیو رومانو در گزارشی مدعی شد آخرین تماس بین مدیران باشگاه بایرن مونیخ و ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو بین هفت تا 10 روز پیش بود و در جریان آن مذکرات باشگاه آلمانی با صراحت اعلام کرده که ما یک بازیکن 37 ساله را جذب نمی کنیم. 

1724765

اما حالا شاید اوضاع تغییر کند و اگر رابرت لواندوفسکی همچنان مصر به پیوستن به بارسلونا باشد، ممکن است بایرن مونیخ برای جذب کریستیانو رونالدو در هفته های پیش رو اقدام کند. همچنین کریستین فالک، خبرنگار مشهور نشریه بید نیز مدعی شد شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه بایرن مونیخ هنوز صحت ندارد. به نظر می رسد مدیران این تیم در حال بررسی شرایط هستند و احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به بایرن مونیخ هنوز به صورت کامل رد نشده است. 

سادیو مانه، ستاره جدید بایرن قرار است در پست وینگر چپ در ترکیب این تیم بازی کند و کریستیانو رونالدو در صورت انتقال به این تیم می تواند در پست مهاجم نوک در ترکیب ثابت قرار گیرد. وقتی انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا قطعی شد، آنگاه مدیران بایرن مونیخ جدی تر پروسه جذب ستاره پرتغالی را بررسی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها