کد خبر : 1831822 | 12 تیر 1401 ساعت 14:06 | 39.8K بازدید | 7 دیدگاه

او درخواست جدایی نداده؛

شایعه‌ای در مورد رونالدو که حقیقت ندارد!

کریستیانو رونالدو از عملکرد مدیران منچستریونایتد راضی نیست، اما شایعه درخواست جدایی او نیز صحت ندارد.

شایعه‌ای در مورد رونالدو که حقیقت ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال بعد از بازگشت به اولدترافورد، شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد شدت گرفته است. فابریزیو رومانو در گزارشی مدعی شد شایعات اخیر به این شکل حقیقت نداشته و کریستیانو رونالدو رسما درخواست خروج از منچستریونایتد را نداده است. در حقیقت مدیر برنامه او در تلاش برای یافتن راه حلی بهتر برای آینده موکل خود بوده و با بسیاری از باشگاه‌های بزرگ وارد مذاکره شده است. 

1698161

کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر خواهان ورود ستاره های جدید به رختکن باشگاه بوده و در مقابل بهترین باشگاه‌های انگلیس که عملکرد درخشانی در پنجره تابستانی دارند، خواهان پاسخ مناسب منچستریونایتد بوده است و در واقع این دلیل اصلی تمایل او به انتقال به باشگاهی دیگر است.

کریستیانو رونالدو واقعا از عملکرد و رفتار حرفه ای برخی از بازیکنان تیم  راضی بوده، اما متقاعد شده که شش یا هفت بازیکن مهم در یونایتد برای کسب موفقیت مورد نیاز است. همچنین کریستیانو رونالدو عملکرد و رفتار اریک تن هاگ در همین مدت کوتاه را مورد قدردانی قرار داده و متقاعد شده که او مرد مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است. اما به نظر رونالدو، تن هاگ تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد و باشگاه نیز باید کمک کند. رونالدو واقعا ناامید شده، اما اتفاقات اخیر 100 درصد به این معنا نیست کریستیانو رونالدو در فصل تابستان جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها