کد خبر : 1831870 | 12 تیر 1401 ساعت 20:00 | 35.6K بازدید | 14 دیدگاه

دستمزد کریستیانو رونالدو در یونایتد چقدر است؟

درحالی‌که از دیشب با انتشار خبر تمایل رونالدو برای جدایی از یونایتد، بحث درباره آینده او داغ است، وب‌سایت گل، جزئیات قرارداد او با شیاطین سرخ را بررسی کرد.

دستمزد کریستیانو رونالدو در یونایتد چقدر است؟

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته که کریستیانو رونالدو با سر و صدای فراوان به باشگاه منچستریونایتد بازگشت امیدهای زیادی داشت که باشگاه انگلیسی را به روزهای پرافتخارش برگرداند. اما با وجود همه تلاش‌های رونالدو، از جمله به ثمر رساندن 24 گل در 38 بازی، یونایتد در لیگ برتر شرایط خوبی پیدا نکرد و در لیگ قهرمانان هم از مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شد.

از دیشب با منتشر شدن خبر تمایل رونالدو برای ترک اولدترافورد، بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده ابرستاره پرتغالی داغ است. وب‌سایت گل به این مناسبت، نگاهی به قرارداد کریستیانو با یونایتد انداخته و بعضی جزئیات آن را بررسی کرد.

1724817

تاریخ انقضای قرارداد رونالدو با یونایتد، چه زمانی است؟

تاریخ انقضای قرارداد کریستیانو با منچستریونایتد روز 30 ژوئن سال 2023 است.

اما یونایتد از این گزینه برخوردار است که در آن تاریخ، قرارداد رونالدو را یک سال دیگر تمدید کند. به این‌ترتیب تاریخ انقضای قرارداد او می‌تواند به 30 ژوئن 2024 تبدیل شود.

شیاطین سرخ در ماه اوت 2021، رونالدو را از باشگاه یوونتوس به‌خدمت گرفتند. سال آینده که رونالدو به پایان قراردادش با یونایتد برسد 38ساله خواهد بود.

دستمزد رونالدو در یونایتد چقدر است؟

رونالدو بر اساس قراردادش با منچستریونایتد از این باشگاه هر هفته 466هزار دلار دستمزد می‌گیرد.

در نتیجه دستمزد سالانه رونالدو در این باشگاه به 24 میلیون دلار در سال می‌رسد. البته این به جز پاداش‌های وابسته به عملکرد و دیگر مبالغ جانبی‌ است که به شروطی می‌تواند به ابرستاره پرتغالی پرداخت شود.

دیدگاه‌ها