کد خبر : 1831903 | 12 تیر 1401 ساعت 23:00 | 19.9K بازدید | 10 دیدگاه

فرصت وِیژه نکونام به بازیکنان آکادمی فولاد (عکس)

تیم فولاد یکی از تیم‌های قوی در فوتبال پایه است. آکادمی فولاد هر فصل چند بازیکن با کیفیت به تیم بزرگسالان فولاد و دیگر تیم‌های باشگاهی معرفی می‌کند.

فرصت وِیژه نکونام به بازیکنان آکادمی فولاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به سبب عملکرد خوب فولاد در بخش پایه و در فصلی که سپری شد جواد نکونام به چند بازیکن تیم‌های پایه فرصت حضور در اردوی پیش از فصل تیم در تهران را داد تا توانایی‌های خود را برای برتن کردن پیراهن تیم فولاد نشان دهند. این بازیکنان از سمت چپ تصویر عبارتند از: آرمان طاهری - محمد امین حزباوی - علیرضا باویه - محمد رضا شهریاری - محمد نیسی - محمد ملعانی - پارسا گله دار و رضا صفی‌نیا.

علیرضا باویه و محمد امین حزباوی دو بازیکنی هستند که موفق شده‌اند پیراهن تیم ملی امید را برتن کنند و به‌زودی به اردوی آماده سازی این تیم برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه دعوت خواهند شد. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست در فصلی که سپری شد تیم‌های جوانان و امید فولاد به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر جوانان و امیدهای کشور راه پیدا کردند.

1724865

آکادمی باشگاه فولاد امیدوار است با ادامه این روند در آینده‌ای نزدیک معرف چند بازیکن تاثیر گذار به تیم بزرگسالان فولاد باشد و حالا جواد نکونام با مهیا کردن این فرصت برای جوانان فولاد تلاش می‌کند به سرمایه گذاری باشگاه در بخش فوتبال پایه جواب دهد. این گوی و این میدان و حالا نوبت جوانان فولاد است که جواد نکونام را متقاعد به استفاده از خود کنند. البته که در شروع عضویت آنها در تیم هم، یک گام مثبت است و فرصت به جوانان باید کم‌کم و به موقع داده شود تا در ابتدای راه سوخت نشوند. با روندی که باشگاه فولاد پیش گرفته و هم‌چنین اعتماد نکونام به جوانان بدون‌شک در آینده‌ای نه‌چندان دور سهم آکادمی فولاد در تیم سازی بیشتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها