کد خبر : 1831910 | 13 تیر 1401 ساعت 00:22 | 27.5K بازدید | 4 دیدگاه

فصل برای خریدهای بایرن شروع شد؛ اول تست‌ پزشکی

درحالی‌که اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل بایرن مونیخ رسما از فردا آغاز می‌شود اما فصل جدید برای خریدهای تابستانی این تیم از دیروز و امروز آغاز شد.

فصل برای خریدهای بایرن شروع شد؛ اول تست‌ پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ تمرینات آمادگی پیش‌فصل خود را از فردا آغاز می‌کند.  اما روند آماده‌سازی برای خریدهای تابستانی این تیم از دیروز و امروز آغاز شد و چند بازیکن تازه خریداری شده تست‌های پزشکی را از سر گذراندند. تست‌هایی در محل کلینیک ویژه بایرن مونیخ که عملکرد بدنی بازیکنان را با جدیدترین دستگاه‌های پزشکی- ورزشی می‌سنجد.

امروز چند بازیکن جدید بایرن مونیخ در محل کلینیک ویژه باشگاه حاضر شدند که مهم‌ترین نام در بین آنها رایان گراون‌برخ هلندی بود. ستاره سابق آژاکس که با قراردادی 18.5 میلیون یورو به بایرن پیوسته و باواریایی‌ها امید زیادی به او دارند.

1724874

در تست‌هایی که در کلینیک ویژه بایرن روی بازیکنان انجام می‌شود معیارهایی مثل استقامت، سرعت واکنش، میزان اسید لاکتیک و قابلیت انعطاف بدنی آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

طبق اعلام باشگاه اولین جلسه تمرینی اردوی پیش‌فصل بایرن فردا برگزار می‌شود. البته ملی‌پوشانی که در ماه ژوئن در تیمهای ملی‌شان حاضر بوده‌اند در این تمرین غایب بوده و چند روز دیرتر به تمرینات اضافه خواهند شد. سادیو مانه، خرید بزرگ بایرن، از جمله این بازیکنان است. به همین علت بود که پریروز و دیروز، ستاره سنگالی در کلینیک باشگاه حاضر نبود. او به‌زودی با حضور در این کلینیک، تست‌های عملکردی را پشت سر خواهد گذاشت.

رابرت لواندوفسکی که این روزها شایعات درباره جدایی‌اش از باشگاه به اوج رسیده هم در تمرین فردا حضور نخواهد داشت. هر چند بایرن اصرار دارد که او مثل سایر ملی‌پوشان از هشت روز دیگر باید در تمرین‌ها حاضر شود.

اولین بازی تابستانی بایرن مونیخ روز 30 جولای در سوپرجام آلمان، مقابل لایپزیش خواهد بود.

دیدگاه‌ها