کد خبر : 1831946 | 13 تیر 1401 ساعت 11:42 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت شاهین بوشهر در انتظار شهرداری همدان!

در آستانه شروع دور جدید تمرینات تیم های دسته اولی، شورای شهر همدان با مصوبه ای شهرداری همدان را از هزینه برای این تیم در لیگ یک منع کرد.

سرنوشت شاهین بوشهر در انتظار شهرداری همدان!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همیشه انتقادها از هبه امتیاز تیم پاس تهران به همدان وجود داشته که در نهایت موجب سقوط این تیم از لیگ برتر به لیگ 2 شد؛ تیم فوتبال شهرداری همدان با تکیه بر مربی و نیروهای بومی از لیگ های پایین به لیگ یک آمد و فصل گذشته هم نمایش های خوبی در لیگ یک داشت به‌طوری‌که پیش بینی می شود در صورت کمی حمایت بیشتر حتی می تواند برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کند و اهالی فوتبال در همدان هم از این موضوع خرسند هستند به این خاطر که این موقعیت حاصل تلاش تیم شهرداری همدان بوده و کسی این موقعیت را به فوتبال همدان هبه نکرده است.

به نظر می رسد این مصوبه تیم شهرداری همدان را در لیگ یک با چالش مواجه خواهد کرد همان طور که در فصل گذشته با نگاه بی تفاوت شهرداری بوشهر نسبت به تیم شاهین این تیم یارای مقابله با حریفان را از دست داد و در نهایت به لیگ 2 سقوط کرد!

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان که یکی از مسببان اصلی انحلال باشگاه شهرداری است طی جلسه‎ای که با حضور جمع از کارشناسان و خبرنگاران موافق و مخالف انحلال برگزار شد یکی از دلایل اصلی انحلال تیم شهرداری در لیگ دسته اول فوبال کشور را توجه به ورزش‎های شهروندی و بازی‎های بومی و محلی عنوان کرد. این عضو شورای شهر همدان در پاسخ به پیشنهاد یکی از خبرنگاران به منظور استفاده از تجارت فوتبال و کسب درآمد برای تیم، یک سخن جالب دیگری نیز به زبان آورد و گفت: تیم شهرداری پر خرج است و برای کمک هزینه آن جذب اسپانسر و استفاده ابزاری از بازیکنان برای درج تبلیغ روی لباس‎های آنها و همچنین فروش بازیکن به باشگاه‎های دیگر، خلاف کرامت انسانی بوده و به دور از اخلاق است و من به شدت با آن مخالف هستیم زیرا از نظر من ورزش قهرمانی و حتی استعدادیابی یک امر بی معنی در کشور ماست و باید تنها ورزش همگانی را ترویج دهیم.

این اتفاق در حالی در شورای شهر همدان رخ داده است که تیم شهرداری همدان در فصل نخست حضور در لیگ یک با 8 میلیارد تومان یکی از کم هزینه ترین تیم های حاضر در لیگ یک بشمار می رفت و در نهایت هم به مقام دهمی رسید.

دیدگاه‌ها