کد خبر : 1832012 | 13 تیر 1401 ساعت 18:49 | 40.5K بازدید | 17 دیدگاه

با قراردادی چهار ساله؛

رسمی؛ کریستنسن راهی بارسلونا شد

آندریاس کریستنسن، مدافع سابق چلسی با قراردادی آزاد تا سال 2026 به بارسلونا پیوست.

رسمی؛ کریستنسن راهی بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام خبر نهایی شدن خرید فرانک کسیه از میلان در ظهر امروز، باشگاه بارسلونا از آندریاس کریستنسن، مدافع میانی و دانمارکی چلسی نیز رونمایی کرد. آندریاس کریستنسن که در تاریخ 10 آوریل 26 ساله شد، قراردادی تا سال 2026 با بارسلونا امضا کرده است. همچنین بند فسخ قرارداد آندریاس کریستینسن نیز 500 میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن که از سال 2016 در رده های پایه چلسی آموزش دیده بود، در ادامه و مدت دو سال به صورت قرضی به مونشن گلادباخ رفت.

آندریاس کریستنسن در سال 2017 به استمفورد بریج بازگشت و در این پنج فصل، 161 بازی رسمی انجام داده و دو گل به ثمر رساند. لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، جام باشگاه های جهان، لیگ برتر، یک جام حذفی و یک سوپر جام اروپا در لیست افتخارات این مدافع جوان در چلسی دیده می شود. آندریاس کریستنسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در پورتو نیز بازی کرده و پس از مصدومیت جای خود را به تیاگو سیلوا داد. 

این بازیکن با بلندی قامت 188 سانتی‌متر، در هوا درخشان عمل کرده و البته با توجه به عملکرد قابل قبول در بازی با پا، به او لقب «مالدینی دانمارکی نیز داده اند. باشگاه چلسی خواهان تمدید قرارداد با آندریاس کریستنسن بود، اما در نهایت خود این بازیکن تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود. البته توافق از مدت ها قبل حاصل شده بود و امروز بارسا رسما خبر جذب این مدافع بلندقامت را اعلام کرد.
1724994

دیدگاه‌ها