کد خبر : 1832057 | 13 تیر 1401 ساعت 23:19 | 34.7K بازدید | 7 دیدگاه

اولین تصاویر گابریل ژسوس در تمرین آرسنال(عکس)

بعد از رسمی شدن قرارداد پیوستن گابریل ژسوس، بازیکن سابق منچسترسیتی به آرسنال، اولین تصاویر او در تمرینات آماده‌سازی این تیم منتشر شد.

اولین تصاویر گابریل ژسوس در تمرین آرسنال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز آرسنال در مجموعه تمرینی این باشگاه، تمرین ویژه‌ای بود چرا که خرید بزرگ این تیم، گابریل ژسوس، برای اولین بار در تمرین آرسنال شرکت داشت و در کنار هم‌تیمی‌های جدیدش قرار گرفت.

ژسوس برزیلی با قراردادی یک ساله به ارزش 50 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و از فصل آینده برای توپچی‌ها بازی خواهد کرد.

1725050

ژسوس بعد از امضای قرارداد با آرسنال وقت را تلف نکرده و امروز به مجموعه تمرینی باشگاه، مجموعه کولنی در شهر لندن رفت تا با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شود. آرسنال که به گفته میکل آرتتا در خط حمله با بحران مواجه بود در هفته‌های اخیر تلاش بسیاری کرد تا ژسوس را به لندن بیاورد.

بازیکنان آرسنال در بدو ورود گابریل ژسوس به مجموعه کولنی با او برخورد گرمی داشته و ورودش را خوش آمد گفتند.

1725051

باشگاه آرسنال با انتشار عکس‌های حضور ژسوس در تمرین امروز آرسنال ورود او را خیرمقدم گفت.

1725052

میکل آرتتا بعد از امضای قرارداد ژسوس با ابراز خوشحالی از در اختیار داشتن این مهاجم برزیلی گفته بود:" من گابریل را شخصا می‌شناسم و با او خیلی خوب آشنا هستم. باشگاه ما برای جذب بازیکن بزرگی مثل او خیلی تلاش کرد. گابریل در لیگ برتر بسیار موفق بوده و کسی نیست که او را نشناسد. ما برای این پست مدتها بود که گابریل را زیر نظر داشتیم و در نهایت موفق شدیم به خواسته‌مان برسیم. من واقعا از این بابت خوشحالم".

دیدگاه‌ها