کد خبر : 1832639 | 17 تیر 1401 ساعت 22:32 | 50.9K بازدید | 3 دیدگاه

اولین گل ژسوس برای آرسنال؛ فقط بعد از 90 ثانیه

گابریل ژسوس، ستاره جدید آرسنال، در دیدار دوستانه امروز مقابل نورمبرگ، تنها 90 ثانیه بعد از ورود به میدان برای توپچی‌ها گلزنی کرد.

اولین گل ژسوس برای آرسنال؛ فقط بعد از 90 ثانیه

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، ستاره برزیلی، که اخیرا از منچسترسیتی به آرسنال پیوسته، برای تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های محبوب هواداران این تیم تنها به زمانی 90 ثانیه‌ای نیاز داشت. او امروز و در دیدار دوستانه شاگردان آرتتا مقابل تیم آلمانی نورمبرگ بعد از اینکه به میدان فرستاده شد، در زمانی کمتر از 2 دقیقه موفق شد دروازه حریف را باز کند.

1724986

گابریل ژسوس، ملی‌پوش برزیلی و بازیکن تازه‌وارد آرسنال، در روزهای اخیر با قراردادی 55 میلیون یورویی از منچسترسیتی به این تیم شمال لندنی پیوست تا یکی از مهمترین خریدهای تابستانی آرسنال باشد.

ژسوس بعد از ملحق شدن به آرسنال گفته بود هدفش این است که با آرسنال جامهای متعددی فتح کند. او می‌دانست برای رسیدن به موفقیت‌های مدنظرش در این باشگاه لازم است هر چه سریعتر راهش را به دل هواداران باز کند. اتفاقی که خیلی زود برای ژسوس افتاد.

آرسنال امروز در اولین بازی رسمی دوران آماده‌سازی پیش‌فصل، در آلمان مهمان باشگاه نورمبرگ بود. دیداری که در ورزشگاه ماکس مورلاک اشتادیون شهر نورمبرگ برگزار شد.

1726001

ژسوس نیمه اول را روی نیمکت نشست و در ابتدای نیمه دوم وارد میدان شد. او تنها 90 ثانیه بعد از ورود به زمین اولین گل خود برای آرسنال را به ثمر رساند تا نتیجه بازی که نیمه اول 2-0 به سود تیم آلمانی بود به 2-1 تغییر کند. ژسوس در دقیقه 75 یک گل دیگر هم برای آرسنال به ثمر رساند. توپچی‌ها در نهایت با نتیجه 5-3 به پیروزی رسیدند.

1726002

 

دیدگاه‌ها