کد خبر : 1832133 | 14 تیر 1401 ساعت 13:12 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت ساکت با یک انگیزه خاص (عکس)

سرمربی هوادار پس از حضور در دو تیم پرطرفدار در شرایط جدید کارش را شروع کرده است.

بازگشت ساکت با یک انگیزه خاص (عکس)

به گزارش"ورزش سه"، ساکت الهامی پس از حدود دو دهه فعالیت به‌عنوان مربی یک در تیم‌های مختلف، طی سه فصل اخیر شرایط جدیدی را با حضور در راس کادر فنی تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران تجربه کرده و به دو افتخار مهم هم رسیده، اما اکنون در حالی سرمربی هوادار شده که یک تفاوت بین تیم‌های قبلی او به چشم می‌آید.

الهامی که در سه فصل اخیر دو قهرمانی جام حذفی را همراه با تراکتور و نساجی به دست آورده، حالا در شرایطی متفاوت و در باشگاهی که برخلاف دو تیم سابق او، تماشاگری در مسابقات خانگی خود ندارد، باید در کنار زمین کار کند و باید شرایط جدیدی را در دوران سرمربیگری‌اش تجربه کند.

1725178

ساکت که این روزها با انگیزه خاصی مشغول فعالیت در تیم جدیدش است و بازیکنان خود را تمرین می‌دهد، قصد دارد مثل نساجی که بودجه محدودی داشتند، دوباره یک تیم سرسخت روانه لیگ برتر کند و امیدوار است مثل تراکتور و نساجی، شگفتی‌ساز ظاهر شوند و سهمیه این تیم را حفظ کنند.

الهامی که در پنج هفته پایانی لیگ برتر روی نیمکت نساجی نبود، خیلی زود به سطح اول فوتبال ایران بازگشته و این روزها بالای سر هواداری‌هاست تا بتواند روند بهتری از گذشته داشته باشد.

1725177

دیدگاه‌ها