کد خبر : 1832141 | 14 تیر 1401 ساعت 13:40 | 19.8K بازدید | 14 دیدگاه

پاسخ محمد محمدی به ادعای مس رفسنجان

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان مدعی شده بود که پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد گادوین منشا، هشتاد هزار دلار پایین‌تر از پرسپولیس بوده است. ادعایی که اکنون با واکنش طرف مقابل همراه شده است.

پاسخ محمد محمدی به ادعای مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا یکی از اهداف تابستانی پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان بود که در ادامه مذاکرات طرفین به دلیل اختلاف مالی شکل گرفته بی نتیجه ماند. در این رابطه باشگاه مس رفسنجان موفق شد بار دیگر آقای گل لیگ بیست و یکم را به عضویت خود در آورده و قراردادش را تمدید کند.

علی علیزاده مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس و معاون ورزشی کنونی مس رفسنجان اما در ادعای عجیب مدعی شده بود که پیشنهاد این باشگاه (مس رفسنجان) برای تمدید قرارداد با گادوین منشا، 80هزار دلار کمتر از پرسپولیس بوده است و آنها بر پایه علاقه این بازیکن برای ادامه همکاری با محمد ربیعی و حضور در رفسنجان، موفق به جذب وی و تمدید قرارداد شده اند.

ادعایی که اکنون بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود بابت این اظهار نظر از طرف مقابل شکایت خواهند کرد، با واکنش محمد محمدی معاون این باشگاه هم همراه شده است. محمدی در اینباره اینطور می گوید: مذاکرات ما با منشا در حدی بود که نصف پیشنهاد باشگاه مس را به او دادیم و در نهایت هم با او به توافق نرسیدیم.

باید دید در نهایت مفاد قرارداد گادوین منشا به صورت رسمی چه زمانی اعلام خواهد شد و آیا پیشنهادی که مس رفسنجانی‌ها مطرح کرده‌اند درست است یا ادعای باشگاه پرسپولیس.

دیدگاه‌ها