کد خبر : 1832191 | 14 تیر 1401 ساعت 17:39 | 46.1K بازدید | 9 دیدگاه

تایرل مالاسیا در اولدترافورد؛

رسمی؛ اولین خرید منچستریونایتد هلندی است

تایرل مالاسیا، مدافع هلندی فاینورد با قراردادی چهار ساله و تا تابستان سال 2026 به منچستریونایتد پیوست.

رسمی؛ اولین خرید منچستریونایتد هلندی است

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت منچستریونایتد در بازار تابستانی آغاز شده و حالا آنها یک مدافع جوان و آینده دار را به لیست خود اضافه کرده‌اند. تایرل مالاسیا، ستاره فاینورد با قراردادی چهار ساله و با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر، با رقم 15 میلیون یورو به اضافه دو میلیون پاداش راهی اولدترافورد شد تا از ابتدای فصل بعد زیر نظر اریک تن هاخ بازی کند. این مدافع هلندی 136 بازی برای فاینورد انجام داد و در تمامی سطوح از زیر 16 سال تا تیم بزرگسالان برای تیم ملی هلند بازی کرده است.

1725228

منچستریونایتد در سال‌های اخیر مشکلات فراوانی را در خط دفاعی تجربه کرده و علی‌رغم درخشش داوید دخیا درون دروازه، گل‌های متعددی را دریافت کرده است. همچنین به نظر می‌رسد انتقال لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس و کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی برنتفورد نیز به یونایتد قطعی شده و بعد از تایرل مالاسیا، انتقال این دو بازیکن نیز رسما اعلام خواهد شد.

جان مورتاگ، مدیر فوتبال منچستریونایتد در رابطه با این انتقال گفت: "تایرل مالاسیا یک بازیکن جوان و هیجان انگیز و البته با تجربه‌ای فوق العاده در این سن و سال است. او پنج فصل حضور در لیگ هلند، یک فینال اروپایی و افتخارات ملی برای تیم ملی هلند را در کارنامه خود دارد. ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد ادامه پیشرفت تایرل مالاسیا تحت هدایت اریک تن هاگ و کادر فنی او در سال‌های آینده در لباس منچستریونایتد باشیم."

دیدگاه‌ها