کد خبر : 1832230 | 14 تیر 1401 ساعت 21:31 | 16.9K بازدید | 7 دیدگاه

نیمکت جذاب ذوب‌آهن با سه کاپیتان‌ سابق

نیمکت ذوب آهن این فصل یکی از جذاب‌ترین نیمکت‌های لیگ برتر ایران خواهد بود.

نیمکت جذاب ذوب‌آهن با سه کاپیتان‌ سابق

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی پیش فصل خود را آغاز کرده که چند هفته قبل مشخص شد که حسین معمار دستیار مهدی تارتار به دلیل مهاجرت، کادرفنی این تیم را ترک می‌کند و مربی جدیدی به کادر ذوب آهن اضافه می‌شود.

مهدی تارتار که فصل خوبی را با ذوب آهن گذرانده بود، برای نیمکت تیمش محمد نوری را انتخاب کرد و در ادامه نیز قاسم حدادی‌فر به کادر او اضافه شد تا کادر مربیگری سبزپوشان تکمیل شود.

محمد نوری سابقه سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران را دارد و همچنین بخش اعظم فوتبال خود را در پرسپولیس گذراند و با تجربه کاپیتانی در این تیم مهره ارزشمندی برای نیمکت ذوب آهن محسوب می‌شود.

همچنین قاسم حدادی‌فر که به‌عنوان نماد باشگاه ذوب آهن شناخته می‌شود، با حضورش در کادرفنی ذوب آهن اولین تجربه مربیگری خود را کنار مهدی تارتار آغاز می‌کند و می‌تواند تجربه مهمی را به‌دست بیاورد.

به‌عبارتی هر دو مربی جدید ذوب آهن نخستین دوره مربیگری را در این تیم سپری می‌کنند و به جرگه مربیان فوتبال ایران اضافه می‌شوند.

علاوه‌بر این دو، مهدی تارتار نیز در دوره بازیکنی خود سال‌های پرافتخاری را در پرسپولیس گذراند و سپس کاپیتان راه آهن نیز شد. او حالا پس از گذشت یک و نیم دهه سرمربیگری، امیدوار است فصل درخشان گذشته را در ذوب آهن تکرار کند.

دیدگاه‌ها