کد خبر : 1832295 | 15 تیر 1401 ساعت 11:01 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری: مطمئن باشید نتایج درخشانی می گیریم

کاروان 500 نفره ورزش ایران در راه قونیه

رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد حضور کاروان 500 نفره از ایران در بازی های کشورهای اسلامی قطعی شده است.

کاروان 500 نفره ورزش ایران در راه قونیه

به گزارش "ورزش سه"، سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به نزدیک شدن به بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه کمیته ملی المپیک با همکاری همه فدراسیون ها ظرفیت حداکثری را برای حضور در کاروان بزرگ کشورهای اسلامی در قونیه آماده کرده و کاروان ما، کاروان 500 نفره است. چون رویداد آسیایی هانگژو به تعویق افتاد، عملا این رویداد به بزرگترین رویداد سال 1401 تبدیل شده است. مطمئنیم که نتایج درخشانی خواهیم گرفت. الان که با شما صحبت می کنم، سرپرست کاروان ما در قونیه حضور دارد و مشکلاتی که داشتیم، حل شدند. هر آنچه که فکر می کردیم برای حضور نیاز است، انجام دادیم.
وی افزود: حتی برای فعالیت های فرهنگی یک سالن را در یکی از هتل های قونیه اجاره کردیم. ارز، لباس و تجهیزات تهیه شده است. دیروز کاروان را نهایی کردیم. 5 مرداد اولین کادر سرپرستی ما اعزام می شوند و 11 مردادماه نیز اولین تیم ما اعزام می شود. 
رییس کمیته ملی المپیک در پایان در خصوص مسائل مربوط به هندبال بانوان عنوان کرد: گاهی اوقات بحث ها در فضای رسانه غلط منتشر می شود. قواعد این بود که تیم های شرکت کننده باید جزو 8 تیم برتر آسیا باشند. در هندبال بانوان، سهمیه ما را به افغانستان داده بودند و می خواستند به آن ها کمک کنند. ما اعتراض کتبی انجام دادیم و سهمیه ما برگشت. سرپرست کاروان هم مذاکره کرد و اعتراض شدید خود را به گوش مسئولان رساند. این اعتراض قبول شد و تیم ما جزو 8 تیم برتر قرار گرفت و در آنجا شرکت می کند.

دیدگاه‌ها