کد خبر : 1832319 | 15 تیر 1401 ساعت 13:02 | 23.8K بازدید | 16 دیدگاه

جدایی باشکوه؛ مهمانی بزرگ مارسلو برای وداع با رئال

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، قصد دارد مهمانی بزرگی برای خداحافظی با هم تیمی‌هایش ترتیب دهد.

جدایی باشکوه؛ مهمانی بزرگ مارسلو برای وداع با رئال

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلو با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او حالا باید از این تیم جدا شود. 
این در حالی است که این مدافع برزیلی پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید به حساب می‌آید و در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو تمامی جام‌های ممکن را به دست آورد تا تجربه‌ای بی‌نظیر از پوشیدن پیراهن این تیم داشته باشد. 
همین باعث شده که مارسلو در فکر یک خداحافظی باشکوه برای خداحافظی از رئال و ترک مادرید باشد و یک مهمانی بزرگ به همین منظور تدارک دیده است. افرادی چون فلورنتینو پرز، کارلو آنچلوتی، مارکو آسنسیو، دنی کارواخال و رائول گونزالس قرار است در این مراسم حضور داشته باشند. 

1720348
مارسلو قصد دارد این مهمانی را در رستورانی در شهر مادرید در روز یکشنبه برگزار کند و از همین حالا تعداد زیادی از دوستان و هم‌تیمی‌های سابقش را دعوت کرده است. 
از دیگر بازیکنانی که قرار است در این مهمانی حضور داشته باشند می‌توان از دنی سبایوس، لوکاس وازکز، ادواردو کاماوینگا، خسوس وایخو، وینیسیوس جونیور، رودریگو، کاسمیرو، آندری لونین، فده والورده و ناچو نام برد. 
همچنین بسیاری از مدیران باشگاه رئال نیز قرار است در این مهمانی به مناسبت خداحافظی مارسلو شرکت کرده و از عملکرد درخشان این بازیکن در طول سال‌های حضورش در ترکیب رئال مادرید قدردانی کنند. 
او فصل گذشته و پس از جدایی سرخیو راموس در تابستان 2021، کاپیتان اول رئال مادرید بود و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو داشت.

دیدگاه‌ها