کد خبر : 1832382 | 15 تیر 1401 ساعت 18:11 | 38.3K بازدید | 18 دیدگاه

اولین خارجی تراکتور از عراق می‌آید؟

باشگاه تراکتور در حال مذاکره با هافبک 23 ساله عراقی است.

 اولین خارجی تراکتور از عراق می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از معرفی هفت خرید داخلی، باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با گزینه‌های خارجی با جدیت بیشتری دنبال می‌کند. با توجه به واکنش‌هایی که به خریدهای اخیر وجود داشته، این باشگاه در تلاش است تا با جذب چند خارجی خوب، هواداران خود را راضی کند.

صفا هادی، هافبک 23 ساله عراقی که بعد از یک دوره بازی در سطح دوم فوتبال روسیه به لیگ برتر عراق برگشته و پیراهن القوة الجوية را به تن کرد، از طریق سردار آزمون به باشگاه تراکتور پیشنهاد شده است.

او چند روز پیش برای مذاکره با باشگاه تراکتور وارد ایران شد و اگر مبلغ قرارداد نسبتا بالایش مانع نشود، شاهد سرخ پوش شدن این بازیکن خواهیم بود. گفته می‌شود تراکتور برای استخدام هادی حداقل باید 10 میلیارد تومان هزینه کند.

صفا هادی در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رود و تراکتور با توجه به جدایی اکبر ایمانی قصد خرید او را دارد. این بازیکن 23 ساله سابقه همراهی تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا 2019 و انتخابی جام جهانی 2022 را دارد. او پیش از این با الزوراء سابقه قهرمانی در لیگ عراق را داشته و فصل گذشته با القوة الجوية به مقام نایب قهرمانی رسید.

این هافبک جوان در مقطعی هم به‌عنوان گزینه خرید باشگاه استقلال، زمانی که استراماچونی سرمربی بود، مطرح شد ولی انتقال او به جمع آبی‌ها نهایی نشد. حال باید دید این بار دوست صمیمی سردار آزمون با تراکتور به لیگ ایران می‌آید یا خیر.

دیدگاه‌ها