کد خبر : 1832428 | 15 تیر 1401 ساعت 23:40 | 54.5K بازدید | 6 دیدگاه

اولین خرید PSG: مبلغ قراردادم به من مربوط نیست

ویتینیا، اولین خرید تابستانی پاری‌سن‌ژرمن، که از باشگاه پورتو راهی پاریس شده در اولین مصاحبه خود به‌عنوان بازیکن PSG درباره این انتقال صحبت کرد.

اولین خرید PSG: مبلغ قراردادم به من مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، ویتینیا، ستاره پرتغالی، اولین خرید دوران لوئیس کامپوس در پاری‌سن ژرمن است که امسال تابستان از پورتو در کشورش راهی پاریس شد و پیراهن PSG را به تن کرد. او در اولین مصاحبه بعد از این انتقال درباره انتظار خود از باشگاه ثروتمند پاریسی و نحوه انتقالش به این باشگاه صحبت کرده و گفت از پوشیدن پیراهن این تیم انتظارات بزرگی دارد.

1724267

ویتینیا در فوتبال پرتغال به‌عنوان یک استعداد ناب و یکی از آینده‌دارترین جوانان فوتبال این کشور شناخته می‌شود. او اولین خرید تابستانی PSG و اولین قدم لوئیس کامپوس در راه ساخت پروژه بلندپروازانه‌اش در این باشگاه فرانسوی است.

ویتینیا امروز در مصاحبه‌ای با RMC Sport درباره پیوستن به پاری‌سن ژرمن گفت:" این انتقال یکی از هدف‌های من بود. لیگ فرانسه خیلی جدی است. یک لیگ فیزیکی، با سرعت بالا. همین‌طور که در روز امضای قراردادم با PSG گفتم دلم می‌خواهد سبک بازی خودم را حفظ کنم و امیدوارم کادر فنی بعد از مدتی به این نتیجه برسد که من برای تیم مفید هستم. هدفم این است که یکی از بازیکنان مهم تیم بشوم".

1725604

هافبک پرتغالی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" قیمت بالای انتقالم به PSG؟ بعید می‌دانم انتقادها از قیمت بالای قراردادم بتواند تاثیری روی من بگذارد چون معمولا به این حرف‌ها بی‌توجه هستم. قیمت و این دست مسائل که در اختیار من نیست. اینها را بازار تعیین می‌کند و بین باشگاه‌ها حل و فصل می‌شود. من نمی‌خواهم و نباید روی این مسائل متمرکز بشوم. تمرکز من روی کار هر روزه‌ام خواهد بود و قولی که به هواداران PSG داده‌ام".

دیدگاه‌ها