کد خبر : 1832446 | 16 تیر 1401 ساعت 10:30 | 60.6K بازدید | 31 دیدگاه

دنیای فوتبال منتظر قسمت بعدی سریال لئو

آینده مسی؟ مایکل جردنِ بارسا، یا بازیکن دیوید بکام

آینده لیونل مسی یکی از سوال‌های بزرگ دنیای فوتبال است. در دنیای فوتبال کسی نیست که نخواهد پاسخ این سوال را بداند که ابرستاره آرژانتینی چه زمانی PSG را ترک خواهد کرد؟

آینده مسی؟ مایکل جردنِ بارسا، یا بازیکن دیوید بکام

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که بدون تردید از بزرگان تراز اول فوتبال دنیا است این روزها فوتبالش را در پاریس و در باشگاه پاری سن ژرمن دنبال می‌کند. در این شکی نیست که مسی فوتبالش را در این باشگاه فرانسوی به پایان نخواهد برد. اما سوال بزرگ این است که آینده ستاره بزرگ آرژانتینی بر اساس چه سناریویی پیش خواهد رفت؟

مسی در حال حاضر با PSG قراردادی دارد که تا سال 2023 معتبر است. البته چیزی که خیال باشگاه پاریسی را، دست کم روی کاغذ، تا حدودی راحت می‌کند این است که در قرارداد مسی بندی گنجانده شده که PSG سال آینده در پایان مدت قرارداد، از این گزینه برخوردار است که قرارداد او را به مدت یک سال دیگر تمدید کند.

1725646

موندو دپورتیوو اما مدعی است این اتفاق برای مسی نخواهد افتاد و سناریوی آینده او از هم اکنون نوشته شده است.

بر اساس ادعای این رسانه کاتالان، بر خلاف همه گمانه‌زنی‌ها، مدیریت قطری باشگاه PSG و رئیس باشگاه، ناصر الخلیفی، تصمیمی برای تمدید یک فصلی قرارداد مسی در سال 2023 ندارند. این ادعا وقتی جالب می‌شود که توجه داشته باشیم PSG اخیرا نشانه‌هایی بروز داد که قصد ادامه دادن با دیگر ستاره گران‌قیمت خود، نیمار، را هم ندارد. می‌توان گفت اینطور به نظر می‌رسد که خلیفی و مدیریت پاری سن ژرمن، از تصمیم‌های قبلی‌شان برای خریدهای پر سر و صدای دو ستاره بزرگ آمریکای جنوبی چندان راضی نیستند.

ادعای اصلی رسانه کاتالان اما مقصد آینده لئو مسی را مشخص می‌کند: اینتر میامی در آمریکا. تیمی که مالکیتش در اختیار یکی از اسطوره‌های دنیای فوتبال، دیوید بکام است.

ادعای موندو دپورتیوو اما نشانه‌های دیگری هم دارد که می‌تواند احتمال آن را افزایش بدهد. باشگاه آمریکایی اینترمیامی پیش از این سرنخ‌هایی به دست داده بود تا نشان دهد نیم‌نگاهی به حضور لیونل مسی دارد. خورخه ماس، دیگر مالک باشگاه اینترمیامی، در یک گفتگو، وقتی با سوالات درباره آینده مسی و احتمال حضورش در آمریکا روبرو شد، گفت:" مسی هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. دیوید بکام با مسی ارتباط دارد و من معتقدم اگر او PSG را ترک کند ما دوست داریم شاهد حضورش در اینتر میامی باشیم. آیا این واقعا اتفاق خواهد افتاد؟ ما سعی خودمان را خواهیم کرد و با تمام قوا تلاش خواهیم کرد. من خوش‌بین هستم. این هم یک احتمال است".

1725647

از سوی دیگر در باشگاه بارسلونا، صداهایی که خواهان بازگشت لیونل مسی و به پایان رساندن فوتبالش در بلوگرانا هستند، نه کم‌ تعدادند و نه بی‌قدرت. بسیاری از بارسایی‌ها، از هواداران گرفته تا اعضای باشگاه و چهره‌های صاحب‌نفوذ در این باشگاه کاتالان، تصمیم باشگاه برای اجازه به ترک مسی را اشتباه می‌دانند و خواهان بازگشت او هستند.

ویکتور فونت، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، که در انتخابات از خوان لاپورتا شکست خورد یکی از این مدعیان است. او شعار انتخاباتی خود را بازگشت لئو مسی به بارسا انتخاب کرده بود و می‌گفت برنامه‌اش این است که مسی را به تیمش برگرداند. برنامه ویکتور فونت این بود که مسی برای بارسا به همان چهره‌ای تبدیل شود که مایکل جردن برای شیکاگو بولز بود. ایده‌ای که این روزها هوادارانش در بارسلونا بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها