کد خبر : 1832588 | 17 تیر 1401 ساعت 14:33 | 38.9K بازدید | 8 دیدگاه

ساندرو راسل:

گواردیولا با بازیکنان بارسلونا مشکل داشت، نه با من

ساندرو راسل، رئیس سابق بارسلونا از دوران حضور خود در این باشگاه به عنوان بهترین روزهای تاریخ بارسا نام برد.

گواردیولا با بازیکنان بارسلونا مشکل داشت، نه با من

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو راسل بعد از خوان لاپورتا صدارت باشگاه را بر عهده گرفت و اتفاقات تلخ و شیرین فراوانی را برای بارسلونا رقم زد. اما در نهایت این رئیس پرحاشیه سر از زندان درآورد و بعد از او بود که دوران افول باشگاه نیز آغاز شد. بسیاری دلیل جدایی پپ گواردیولا در سال 2012 را اختلاف با مدیریت باشگاه می دانند، اما ساندرو راسل خبر از درگیری این سرمربی بزرگ با ستاره های بارسلونا در آن مقطع داده است.

1725904

ساندرو راسل گفت: "شایعات در مورد اختلاف پپ گواردیولا و مدیران باشگاه بارسلونا درست نیست. دلیل جدایی گواردیولا هم واضح و هم در لفافه توضیح داده شد، اختلاف این سرمربی با بازیکنان بارسلونا. پپ به دلیل مشاجره با بازیکنان و مشکلاتی که آنها با یکدیگر در رختکن داشتند، بارسلونا را در سال 2012 ترک کرد.

دوران مدیریت در بارسلونا؟ دوره چهار ساله حضور من در بارسا، بهترین مقطع تاریخ باشگاه است. آن دوره از نظر فتح عناوین، درآمدزایی، نوشتن تاریخ، از نظر اجتماعی و ... بهترین محسوب می شود و چنین آماری روی کاغذ وجود دارد. شما می‌توانید به من بگویید که تو را دوست نداریم و یا نمی‌توانیم اخلاق تو را تحمل کنیم، اما داده‌های عینی و واقعی دوران فعالیت من در سایت رسمی بارسلونا منتشر و حسابرسی شده و همه چیز مشخص و روشن است. من هرگز از خودم دفاع نکرده‌ام، اما اعداد و ارقام همان چیزی است که هستند و نمی توان چنین چیزهایی را تغییر داد."

دیدگاه‌ها