کد خبر : 1832604 | 17 تیر 1401 ساعت 18:00 | 23.1K بازدید | 26 دیدگاه

کومان: بارسا در دوران بارتومئو بهترین شرایط را داشت

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسونا، در مصاحبه با رسانه‌های اسپانیایی از بارتومئو، رئیس قبلی این باشگاه حمایت کرد و گفت انتقال لواندوفسکی به بارسا تصمیم درستی است.

کومان: بارسا در دوران بارتومئو بهترین شرایط را داشت

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا، در یک مصاحبه با رسانه‌های اسپانیایی، به دفاع از یوسپ بارتومئو، رئیس قبلی این باشگاه که او را به عنوان سرمربی استخدام کرده بود پرداخت و گفت بلوگرانا با او در بهترین سطح ممکن قرار داشت. کومان همچنین از انتقال احتمالی رابرت لواندوفسکی به بارسا دفاع کرد و این انتقال را تصمیمی درست دانست.

باشگاه بارسلونا امروز برنامه خیریه‌ای به نام جام کومان برگزار کرد؛ برنامه‌ای که با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بنیاد یوهان کرویف، در زمین گلف سنت استیو در شهر بارسلون برگزار شد. رونالد کومان که این برنامه به نام او نامگذاری شده بود در حاشیه با رسانه‌ها گفتگو کرد.

1725925

کومان به دفاع از یوسپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسا، پرداخت و گفت همچنان با او رابطه خوبی دارد. بارتومئو بود که در دوران ریاست خود بر باشگاه، کومان را به عنوان سرمربی استخدام کرد. مربی هلندی در این گفتگوی کوتاه گفت بارتومئو در دوران ریاست خود عملکردی عالی داشته و باشگاه را در سطحی عالی هدایت کرده است.

سرمربی سابق بارسا در این باره گفت:" من همیشه با بارتومئو رابطه خوبی داشته‌ام. او به نظر من برای باشگاه رئیس خیلی خوبی بود. او وظایفش را درست انجام داد ولی نتوانست جامی بدست بیاورد. من نمی‌دانم در سالهای اخیر چه اتفاقی افتاده ولی باشگاه الان با مشکل مالی روبرو است. در زمان بارتومئو بارسا در بالاترین سطح بود".

کومان در ادامه صحبت‌هایش، درباره رئیس فعلی باشگاه، خوان لاپورتا، هم مثبت صحبت کرد و در پاسخ به سوال‌ها درباره او گفت:" من برای بارسا بهترین‌ها را می‌خواهم و در نتیجه می‌خواهم لاپورتا موفق باشد".

سرمربی سابق بارسا در ادامه، از سیاست نقل و انتقالاتی امسال تابستان بارسا و به خصوص تلاش برای جذب رابرت لواندوفسکی حمایت کرد و گفت:" بارسا باید همیشه برای جذب بهترین‌ها تلاش کند. باشگاهی که بخواهد در بالاترین سطح رقابت کند باید بهترین‌ها را به خدمت گرفته و از فروش بازیکنان درجه یکش خودداری کند".

دیدگاه‌ها