کد خبر : 1832702 | 18 تیر 1401 ساعت 12:05 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دورانت به گلدن استیت: تقریبا غیرممکن!

با وجود علاقه گلدن استیت به بازگرداندن کوین دورانت، فعلا چنین حرکتی برای ستاره NBA شدنی به نظر نمی‌رسد.

بازگشت دورانت به گلدن استیت: تقریبا غیرممکن!

به گزارش "ورزش سه" گلدن استیت که تمایل دارد تا کوین دورانت، ستاره سابق خودش را از بروکلین نتز برگرداند، بنا بر ادعای ESPN بازیکنانی جون جاناتان کومینگا، جردن پول و جیمز وایزمن را در ازای این جابجایی به نتز پیشنهاد داده است.
اگرچه این بسته پیشنهادی جالب به نظر می رسد، اما مشکل اساسی در این بین، اندرو ویگینز، بازیکن دیگری است که گلدن در این معامله گنجانده است.
بروکلین نتز درحالی جیمز هاردن را در ازای بن سیمونز به فیلادلفیا فرستاد که در قراردادی مشابه با وینگینز، حداکثر مدت زمان تمدید با تازه کارها را امضا کرده بود.
اگرچه NBA به تیم ها اجازه می دهد تا با این نوع معامله دو بازیکن را در فهرست خود داشته باشند، اما تنها یکی از آنها را می توان در یک معامله به دست آورد.

1726096
بنابراین، این بدان معناست که نتز یا باید به دنبال امتیاز سوم برای ورود به معامله باشد تا ویگینز را در یک معامله سه جانبه بالقوه قرار دهد یا بن سیمونز را معامله کند، که بعید است قید او را بزند.
کوین دورانت، فینیکس و میامی هیت را به‌عنوان مقاصد ترجیحی خود معرفی کرده است، اما نت‌ها به دنبال معامله‌ای سودمند هستند، زیرا حاضر نیستند ستاره‌شان را تنها در ازای پول واگذار کنند.
گفتنی است دورانت درحالی در ابتدای سال 2020 با قراردادی چهارساله به بروکلین پیوست که دستمزد سالیانه او عددی نزدیک 1500 میلیارد تومان است.

دیدگاه‌ها