کد خبر : 1832740 | 18 تیر 1401 ساعت 14:46 | 16.4K بازدید | 7 دیدگاه

پاسخ منفی اینتر به PSG؛ قیمت اشکرینیار همین است

مدیران اینتر حاضر نیستند قیمتی که برای فروش میلان اشکرینیار، مدافع این تیم، در نظر گرفته‌اند را کاهش دهند.

پاسخ منفی اینتر به PSG؛ قیمت اشکرینیار همین است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب اشکرینیار دارد و مذاکرات برای انجام این انتقال را از مدتی قبل آغاز کرده است. 
آنترو هنریک، مدیر پی اس جی، روز گذشته دیداری با مدیران اینتر داشته تا مذاکرات نهایی برای جذب این بازیکن را انجام دهد. گفته می‌شود که اختلاف دو طرف بر سر مسائل مالی انتقال اشکرینیار است. 
اینتر امیدوار است که بتواند این مدافع را در تابستان امسال به فروش برساند تا بودجه لازم برای جذب گلسیون برمر، ستاره تورینیو، را تامین کند. خصوصا که قرارداد این بازیکن اهل اسلواکی در تابستان سال آینده به فروش می‌رسد و آنها دوست دارند که او را به صورت رایگان و آزاد از دست بدهند. 

1697324
حالا جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که هنریک روز گذشته در دیداری که با مدیران اینتر  داشته از آنها خواسته که مبلغ مدنظرشان برای فروش این بازیکن را کاهش دهند تا شرایط پی اس جی نیز برای جذب او فراهم شود. 
این باشگاه فرانسوی علاقه خاصی به خرید او دارد و حاضر است تمام مبلغ لازم برای انتقال او به پارک دو پرنس را به صورت یک جا به نراتزوری پرداخت کند اما در صورتی که مدیران این باشگاه نیز با کاهش این مبلغ موافقت کنند. 
اما مدیران اینتر در جلسه روز گذشته تاکید کردند که به هیچ وجه از مبلغی که در نظر گرفته‌اند کوتاه نمی‌آیند. روزنامه کوریره دلاسرا مدعی شده که مبلغ مدنظر اینتر 70 میلیون یورو به علاوه بند پاداش است و این مبلغ برای جذب برمر و شاید حتی یک بازیکن دیگر کافی است.

دیدگاه‌ها