کد خبر : 1832760 | 18 تیر 1401 ساعت 17:38 | 26.4K بازدید | 5 دیدگاه

آغاز فعالیت رئال برای خروجی‌ها

یووچ رفت؛ پنج بازیکن دیگر رئال در انتظار جدایی

روز گذشته جدایی لوکا یوویچ از رئال قطعی شد و حالا این اتفاق در انتظار 5 بازیکن دیگر تیم نیز خواهد بود.

یووچ رفت؛ پنج بازیکن دیگر رئال در انتظار جدایی

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ که سال 2019 با 60 میلیون یورو از فرانکفورت به رئال پیوسته بود و هرگز نیز نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد، دیروز به شکل قطعی به فیورنتینا پیوست. رئال از فروش یوویچ سود نکرد ولی 50 درصد از حق فروش او در آینده را برای خود محفوظ نگاه داشت. به این ترتیب ستاره صرب دیگر بازیکن رئال نیست و از این پس چالشی جدید را تجربه خواهد کرد.

1726038

این شروع کار رئال برای خلوت کردن فهرست خروجی هاست و طبق گزارش آاس، 5 بازیکن دیگر تیم نیز باید منتظر جدایی از باشگاه مادریدی باشند. مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز، دنی سبایوس، کوبو و رینیر ژسوس بازیکنانی هستند که رئال قصد قطع همکاری با آنها را دارد.

1726150

جدایی کوبو و رینیر به شکل قرضی خواهد بود. ستاره ژاپنی پس از دو سال حضور قرضی در تیم هایی چون مایورکا و ختافه، انتظار بازگشت به رئال را داشت ولی فهرست بازیکنان غیراروپایی رئال پر است و جایی برای کوبو نیست. رینیر نیز پس از دو سال حضور قرضی ناموفق در دورتموند، به دلیلی مشابه جایی در فهرست رئال نخواهد داشت و به تیمی در لالیگا قرض داده خواهد شد.

1724380

مارکو آسنسیو تنها یک سال از قراردادش باقی‌مانده و گفته می شود میلان و یکی دو تیم لیگ انگلیس به دنبال جذب او هستند. آسنسیو اگر بخواهد می تواند تا پایان قراردادش بماند و باشگاه مانع او نخواهد شد.

1653330

دنی سبایوس نیز شرایط مشابه آسنسیو دارد و احتمالا به رئال بتیس باز خواهد گشت. مورد ماریانو اما در نوع خود عجیب است. ستاره دومنیکنی حاضر است مثل دو سال اخیر یک نیمکت نشین محض باشد ولی در عوض 5 میلیون یورو دستمزد خود را بدون زحمت دریافت کند. ختافه و فنرباغچه به وی پیشنهاد داده اند و باشگاه نیز تمایلی برای ادامه همکاری با او را ندارد ولی شواهد از این قرارند که ماریانو یک فصل دیگر نیز ماندنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها