کد خبر : 1832821 | 19 تیر 1401 ساعت 01:05 | 170.6K بازدید | 42 دیدگاه

او این گونه خط و نشان خود را شروع کرد؛

آبشار مرگبار امین؛ 120 کیلومتر بر ساعت! (عکس)

امین اسماعیل‌نژاد درخشش خود در این دوره از لیگ ملت‌ها را مقابل صربستان هم ادامه داد؛ او خالق صحنه‌های جالب بسیاری بود.

آبشار مرگبار امین؛ 120 کیلومتر بر ساعت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او برای شروع قدرت‌نمایی خود به زمان زیادی نیاز نداشت و در امتیازات نخست چند باری برای حریف خط و نشان کشید؛ درست زمانی که صربستان با اختلاف یک امتیاز، بازی را شروع کرده بود، اسفندیار با آبشاری استثنایی دفاع روی تور حریف را شکافت.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در لحظه‌ای که صربستان 4-3 پیش افتاده بود، در سمت راست پاس را دریافت کرد؛ او که سرحال و قبراق نشان می داد، هر چه در توان داشت به کار گرفت و یک ضربه سنگین به توپ زد؛ ضربه‌ای که سرعت 120 کیلومتر بر ساعت را به توپ بخشید تا حتی دریافت کننده های حریف هم شانسی برای دریافت آن نداشته باشند.

1726245

تصاویر آهسته این صحنه هنرنمایی ستاره 25 ساله تیم ملی را بهتر نشان می دهد؛ او بدون اینکه فضا و فرصت زیادی برای دورخیز داشته باشد، با بهره گیری از عضلات قدرتمند خود، پرشی بلند انجام داد و همزمان با یک قوس کمر زیبا، شرایط را برای زدن یک ضربه سنگین به توپ فراهم کرد؛ نتیجه کار آبشار سهمگینی بود که مثل برق و باد از کنار بازیکنان حریف رد و به امتیاز تبدیل شد.

اسماعیل نژاد با این امتیاز جذابی که کسب کرد خیلی زود خود را به عنوان مهره کلیدی بازی اثبات کرد و در ادامه نیز با حفظ همین کیفیت و سرویس های بی نقصی که زد، دوباره به یکی از عوامل اصلی برد تیم ملی در لیگ جهانی 2022 تبدیل شد.

1726244

دیدگاه‌ها