کد خبر : 1832911 | 19 تیر 1401 ساعت 17:40 | 37.3K بازدید | 45 دیدگاه

ادعای سایت گل

شرط شروع مذاکرات بایرن مونیخ برای بارسلونا

بایرن مونیخ به پیشنهادات پایین‌تر از 70 میلیون یورو برای رابرت لواندوفسکی پاسخ نخواهد داد.

شرط شروع مذاکرات بایرن مونیخ برای بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، داستان انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا طولانی شده چرا که بایرن مونیخ قصد عقب نشینی از مواضع سفت و سخت خود را ندارد. مدیران بایرن بارها تاکید کرده اند که ستاره لهستانی فروشی نیست و دو پیشنهاد بارسلونا را نیز برای او رد کرده اند.

1724348

بارسلونا پس از توافق شخصی با لواندوفسکی و با توصیه پینی زاهاوی، مدیر برنامه های بازیکن، حداکثر 40 میلیون یورو برای این انتقال هزینه خواهد کرد در حالی که منابع آلمانی نوشته اند بایرن برای فروش لواندوفسکی حداقل 60 میلیون یورو می خواهد. بایرن معتقد است مرد سال فوتبال جهان در سال گذشته با وجود اینکه تنها یک سال از قراردادش باقیمانده، ارزش 60 میلیون هزینه را دارد.

1724010

امروز سایت گل ادعایی جدید مطرح کرد مبنی بر اینکه بایرن تنها در صورت دریافت پیشنهادی 70 میلیون یورویی برای لواندوفسکی حاضر خواهد شد با بارسلونا پای میز مذاکره بیاید و به هیچ پیشنهاد پایین تر پاسخ نخواهد داد. لوا پس از تعطیلات دو هفته ای در ایبیزا، اکنون در سیسیل ایتالیا حضور دارد و طبق برنامه باید از دوشنبه در تمرینات پیش فصل بایرن حاضر شود. بایرن شنبه هفته بعد پس از رونمایی رسمی از تیم فصل 23-2022 برای هواداران، خود را مهیای عزیمت به تور آمریکا خواهد کرد. برای بسیاری جای سوال است که لواندوفسکی را در این تور خواهیم دید یا خیر. در حال حاضر گمانه زنی ها از این قرارند که ستاره لهستانی حتی حاضر به شرکت در تمرینات هم نیست.

دیدگاه‌ها