کد خبر : 1832917 | 19 تیر 1401 ساعت 21:20 | 21.3K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش تلگراف

خطر بیخ گوش کانته؛ بی‌تیم ماندن واکسینه‌نشده‌ها

آینده بازیکنانی که در مقابل کرونا واکسینه نشده‌اند، با خطر روبه‌رو خواهد بود.

خطر بیخ گوش کانته؛ بی‌تیم ماندن واکسینه‌نشده‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پاندمی کرونا بین سال های 2020 تا 2021 روی فوتبال دنیا تاثیرات منفی زیادی گذاشت. برخی لیگ های در فصل 20-2019 نیمه تمام ماندند و حتی یورو 2020 و بازی های المپیک توکیو نیز یک سال با تاخیر برگزار شدند. باشگاه های زیادی از لحاظ اقتصادی ضربه خوردند و با وجود واکسیناسیون عمومی و کاهش قابل توجه تعداد مبتلایان، هنوز هم شاهد محدودیت هایی در زمینه کرونا هستیم. واکسینه شدن فوتبالیست ها نیز یک امر مهم و حیاتی است و طبق ادعای تلگراف، بازیکنانی که با واکسیناسیون مخالفند و هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، با خطر بدون تیم ماندن مواجه خواهند بود.

1726385

روز گذشته چلسی راهی تور آمریکا شد بدون اینکه انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک را در اختیار داشته باشد. هر دو بازیکن واکسینه نشده اند و مجوز سفر نیز دریافت نکردند. تلگراف به نقل از مدیران چند باشگاه انگلیسی گزارش داده است که باشگاه های اروپایی تمایلی برای جذب بازیکنان واکسینه نشده شاغل در لیگ برتر ندارند و بلافاصله پس از اطلاع از این قضیه، از ادامه مذاکرات منصرف می شوند.

1645996

طبق همین گزارش، در صورت افزایش موارد مبتلا و اعمال محدودیت‌های بیشتر، باشگاه های انگلیسی با مشکل سازگاری مواجه خواهند شد. اگر پروتکل‌های قبلی بازگردانده شوند، چندین بازیکن واکسینه نشده باید در انزوا سفر کنند. حتی ممکن است نتوانند سفر کنند یا در اردوهایی که تیم‌های انگلیسی یا آلمانی در اواسط فصل در کشورهای دارای آب و هوای گرم‌تر در ژانویه برگزار می‌کنند، غایب باشند.

دیدگاه‌ها