کد خبر : 1832920 | 19 تیر 1401 ساعت 18:35 | 49.3K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش جالب خوان ماتا به شماره جدید برونو

برونو منتظر بود از منچستر بروم تا شماره 8 را بگیرد

روز گذشته بود که مشخص شد پیراهن شماره 8 خوان ماتا به برونو فرناندز رسیده است.

برونو منتظر بود از منچستر بروم تا شماره 8 را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که منچستریونایتد جدایی خوان ماتا را تایید کرد. ستاره اسپانیایی پس از هشت فصل به دوران فوتبال خود در یونایتد پایان داد و به این ترتیب شماره 8 او در دسترس قرار گرفت. در نهایت روز گذشته مشخص شد که وارث این شماره، برونو فرناندز خواهد بود.

1710625

فرناندز در طول مدت حضورش در یونایتد عملکرد درخشانی در این تیم داشته و نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های اولدترافورد مطرح کرده است. 
او از زمان پیوستن به این تیم دوست داشت پیراهن شماره هشت را به تن کند، همان شماره‌ای که پیش از این در اودینزه و اسپورتینگ لیسبون و همچنین تیم ملی پرتغال نیز به تن کرده است. 

1601307

این شماره معنای خاصی برای ستاره 27 ساله پرتغالی دارد چرا که در تاریخ هشتم سپتامبر 1994 به دنیا آمده و یک تتوی عدد هشت نیز روی دستش دارد تا ارزش این شماره را بیش از پیش برای او مشخص کند. 
منچستریونایتد دیروز با انتشار یک ویدیوی خاص در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که شماره 8 تیم از این پس متعلق به برونو خواهد بود و واکنش داوید دخیا و ماتا به این ویدیو جالب توجه بود.

1726404

ابتدا دخیا خطاب به ماتا و زیر این ویدیو نوشت:« خوان ماتا، حرفی برای گفتن داری؟»

1726403

ماتا نیز در پاسخی طنزگونه نوشت:« برونو به من گفت که از جدایی ام و از اینکه دیگر کنار هم بازی نخواهیم کرد، ناراحت است ولی فکر می کنم به اندازه کافی خوشحال باشد. برونو فرناندز، شماره هشت.»

دیدگاه‌ها