کد خبر : 1833011 | 20 تیر 1401 ساعت 12:40 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

خامس در تمرین الریان و به دنبال پیشنهاد اروپایی!

پس از رد پیشنهاد بوتافوگو توسط خامس، باشگاه رم به دنبال جذب این بازیکن کلمبیایی است.

خامس در تمرین الریان و به دنبال پیشنهاد اروپایی!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الریان اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را در آیندهوون هلند برگزار کرده است تا بازیکنان در این اردو با آرامش تمرینات تاکتیکی و بدنسازی خود را انجام داده و به آمادگی کامل برای آغاز رقابت های لیگ ستارگان قطر برسند.

الریان قرار است در اردوی خود سه بازی دوستانه هم برگزار کند که در این دیدارها کادر فنی به سرپرستی نیکلاس کوردووا شیلیایی از آمادگی بازیکنان پیش از شروع لیگ ستارگان اطمینان حاصل کند.

تمرینات الریان در حالی دنبال می‌شود که با وجود حضور خامس رودریگز در اردوی این تیم، آینده این ستاره کلمبیایی همچنان نامشخص است.

خامس پیش از این برای ترک الریان و انتقال به یک باشگاه اروپایی ابراز تمایل کرده بود اما با این حال او با پیشنهاد باشگاه برزیلی بوتافوگو روبرو شد.

بوتافوگو پیشنهاد خود را به باشگاه الریان ارائه کرد و باشگاه قطری نیز با این پیشنهاد موافقت کرد اما خامس به دلیل تمایل زیادش برای بازگشت به اروپا، آن را رد کرد.

در همین رابطه، برخی گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از آن است که باشگاه رم ایتالیا می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد و در همین زمینه می‌تواند این هفته پیشنهاد خوبی به باشگاه الریان ارائه دهد.

دیدگاه‌ها