کد خبر : 1833058 | 20 تیر 1401 ساعت 16:09 | 24.2K بازدید | 3 دیدگاه

هجوم ناگهانی نامزدها در ثانیه‌های پایانی

انتخابات فدراسیون لحظه آخری داغ شد

با ورود چند چهره شناخته شده در عرصه مدیریتی، انتخابات فوتبال رنگ و بوی تازه ای به خود خواهد گرفت.

انتخابات فدراسیون لحظه آخری داغ شد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش و در شرایطی که خبرنگاران در انتظار حضور نامزد های انتخابات فدراسیون به خصوص مهدی تاج در این محل بودند، چهره های تازه ای برای ثبت‌نام وارد کوچه تنگ و تاریک فدراسیون فوتبال در خیابان سئول شدند؛ جایی که همسایگی آن، چندان مطلوب آنهایی که در کنار فدراسیون زندگی می‌کنند نیست.

هیاهوی خبرنگاران و رفت و آمد دائمی آدم ها در این ساختمان هفت طبقه امروز به اوج خود رسید.

اولین چهره دانه درشتی که برای ثبت‌نام وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد صادق درودگر بود؛ عضو کمیته اقتصادی سازمان لیگ و چهره ای که در این سال ها همواره در کار اجرایی فوتبال حضور داشته است.

بعد از او حمیدرضا گرشاسبی دومین نفری بود که با پوشه مدارک از آسانسور طبقه همکف فدراسیون بالا رفت و تا همین لحظه هم در ساختمان فدراسیون باقی مانده است؛ مدیرعامل فولاد به عنوان نماینده باشگاه ها در انتخابات ثبت‌نام کرده است.

پس از آن مهدی تاج و مهدی محمد نبی در ائتلاف با یکدیگر وارد فدراسیون شدند و سپس نوبت به عليرضا اسدی دبیرکل سابق فدراسیون و مدیرعامل اسبق نساجی رسید.

سپس در شرایطی که خبرنگاران در حال مخابره تصاویر برای رسانه های خود بودند؛ امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال نیز درِ عقب خودروی مشکی رنگ خود را باز کرد و با پوشیدن کت به خبرنگاران اعلام کرد که برای ثبت‌نام ریاست در این جمع حضور یافته است.

پس از واعظ نیز محمد آخوندی آخرین شخصی بود که با عبور از میان خبرنگاران برای ثبت‌نام به این ازدحام انتخاباتی دامن زد. البته باید دید که آخوندی قصد دارد برای ریاست نام‌نویسی کند یا برای حضور در پست دیگری وارد میدان خواهد شد. او که نماینده شورای شهر و مسئول کمیسیون برنامه و بودجه است قبلا عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده است.

خبرنگاران در این لحظات درباره حضور محمدرضا ساکت نیز در ساختمان فدراسیون صحبت می‌کنند اما هنوز کسی او را در کوچه فدراسیون رویت نکرده است.

در این بین باید به نام رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز اشاره کرد؛ او قصد دارد با عنوان نماینده باشگاه ها وارد هیئت فدراسیون فوتبال شود.

دیدگاه‌ها