کد خبر : 1833063 | 20 تیر 1401 ساعت 16:34 | 35.6K بازدید | 10 دیدگاه

مهاجم 32 ساله تنها در یک شرایط رفتنی است؛

تغییر تصمیم تراکتور در مورد عباس‌زاده

مهاجم تراکتور با وجود قرار گرفتن نامش در لیست خروج، در تمرینات حضور پیدا می کند و به نظر می رسد، نظر باشگاه در مورد او عوض شده است.

تغییر تصمیم تراکتور در مورد عباس‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده یک روز بعد از شروع تمرینات تراکتور در تبریز حضور پیدا کرد. او بعد از معرفی خود به کادر فنی، طی روزهای اخیر در تمرینات حضور پیدا کرده است. باشگاه تراکتور با انتشار عکسی از این بازیکن در تمرین امروز به تغییر تصمیم اخیر خود در مورد این بازیکن تاکید کرد.

هفته گذشته خبر حضور عباس زاده در لیست فروش تراکتور منتشر شد و بسیاری از هواداران تراکتور نیز بابت این اتفاق از باشگاه شاکی شدند. با توجه به جدایی ناگهانی پیمان بابایی، باشگاه تراکتور از تصمیم خود در مورد عباس زاده فعلا منصرف شده است.

باشگاه تراکتور هیچ گاه خبر قرار گرفتن عباس زاده در لیست خروج را تایید یا تکذیب نکرد. تنها واکنش این باشگاه اشاره به تداوم حضور مهاجم مازندرانی در تمرینات و انتشار تصویری از او در تمرین امروز بود.

1726591
محمد عباس زاده در تمرین امروز سرخ پوشان حضور داشت و باشگاه تراکتور نیز با انتشار تصویری از او به این مورد تاکید کرد.

با جدایی بابایی و از دست دادن عباس زاده، دست بردیف در خط حمله خالی خواهد شد. در صورتی که از بین سهمیه های داخلی و خارجی باقی مانده، تراکتور دو مهاجم ششدانگ جذب کند، آن موقع شاید دوباره به پایان کار بازیکن 32 ساله خود فکر کند.

دیدگاه‌ها