کد خبر : 1833104 | 20 تیر 1401 ساعت 20:00 | 14.4K بازدید | 8 دیدگاه

لوک شاو: تن‌هاخ به مراتب بهتر از سولسشر و رانگنیک

لوک شاو، ستاره یونایتد، ضمن انتقاد از دو سرمربی قبلی باشگاه، سولسشر و رانگنیک، به دفاع از اریک تن هاخ پرداخته و می‌گوید سرمربی هلندی صد در صد موفق خواهد شد.

لوک شاو: تن‌هاخ به مراتب بهتر از سولسشر و رانگنیک

به گزارش "ورزش سه"، لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید از هدایت این تیم توسط اریک تن‌هاخ هلندی بسیار خوشحال است. شاو با انتقاد از دو سرمربی قبلی شیاطین سرخ، اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک، می‌گوید تن‌هاخ توان این را دارد که بر خلاف آن دو مربی در یونایتد موفق شود و مسلما به این هدف خواهد رسید.

1726640

یونایتد که فصل گذشته بدترین فصل خود در تاریخ لیگ برتر را پشت سر گذاشت، اریک تن‌هاخ را از آژاکس به خدمت گرفت تا فصل آینده با تغییرات گسترده بتواند شرایط را عوض کند. مدیران یونایتد می‌گویند تیم‌شان در طول تابستان و از فصل آینده تغییرات شدیدی را پشت سر می‌گذارد و عصری جدید در اولدترافورد آغاز شده است.

1489366

لوک شاو، با اشاره به اینکه در مدت کوتاهی که با تن‌هاخ کار کرده، از حضور او بسیار راضی است؛ گفت:" کاملا مشخص است که تن‌هاخ یک مربی واقعا عالی و درجه‌یک است. او برای سبک بازی مد نظرش یک ساختار مشخص در ذهنش دارد و می‌داند که باید از بازیکنانش چه بخواهد. انضباط ذهنی او برای من واقعا جالب است.

ما مدتها بود که کمبود این را احساس می‌کردیم و به خصوص فصل گذشته از این لحاظ مشکل را به وضوح احساس می‌کردیم. شرایط برای ما واقعا ناامیدکننده بود. ما حالا باید برگردیم. تن‌هاخ در این مدت حسابی از ما کار کشیده ولی من معتقدم این همان چیزی است که به آن نیاز داریم. ما بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستیم و من شک ندارم که فصل آینده به مراتب بهتر از فصل قبل خواهد بود".

دیدگاه‌ها