کد خبر : 1833128 | 20 تیر 1401 ساعت 22:58 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

ترس بزرگ در لیورپول؛ نکند نونیز مصدوم شده باشد

لیورپول در آستانه دیدار دوستانه فردا مقابل منچستریونایتد، از احتمال مصدومیت داروین نونیز، مهاجم جدید خود، بیمناک است.

ترس بزرگ در لیورپول؛ نکند نونیز مصدوم شده باشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که این روزها در تور تابستانی آسیا به سر می‌برد فردا قرار است در تایلند، در دیداری دوستانه، به مصاف منچستریونایتد برود. اما اتفاقی که در آستانه دیدار فردا، کلوپ و شاگردانش را به شدت نگران کرده احتمال مصدومیت داروین نونیز است.

مهاجم اروگوئه‌ای که امسال به عنوان بزرگترین خرید لیورپول به این تیم پیوست و یکی از مهم‌ترین امیدهای قرمزها برای فصل آینده به حساب می‌آید. داروین نونیز قرار است فردا در بازی مقابل یونایتد اولین بازی رسمی خود برای لیورپول را انجام دهد.

1726681

اما خبر ترسناک برای لیورپولی‌ها این است که امروز خبر رسید در جریان تمرینات این تیم، داروین نونیز با مصدومیت جزئی از ناحیه پا روبرو شده و ممکن است در بازی فردا به میدان نرود. پس احتمالا مهاجم اهل اروگوئه برای ارائه اولین بازی‌اش با پیراهن لیورپول باید منتظر روز دیگری باشد.

رسانه‌های انگلیسی خبر می‌دهند که در جریان آخرین تمرین لیورپول برای بازی با یونایتد، نونیز با مصدومیتی جزئی مواجه شده. یورگن کلوپ و تیم پزشکی به سرعت بالای سر نونیز حاضر شده‌ و به او رسیدگی کردند.

1726682

اما جدیدترین خبر روزنامه تلگراف حاکی از این است که نونیز دقایقی بعد در کنار زمین در حال انجام حرکات کششی دیده شده. این روزنامه مدعی است شواهد حاکی از این است که مصدومیت نونیز، واقعا جزئی بوده و هواداران لیورپول نباید نگران او باشند.

دیدگاه‌ها