کد خبر : 1833185 | 21 تیر 1401 ساعت 11:39 | 18.9K بازدید | 9 دیدگاه

دنی آلوس: بارسا ارزشی برای بازیکنان بزرگش قائل نیست

دنی آلوس، مدافع برزیلی، از رفتاری که بارسلونا با او در پایان فصل گذشته داشته راضی نیست.

دنی آلوس: بارسا ارزشی برای بازیکنان بزرگش قائل نیست

به گزارش "ورزش سه"، آلوس پس از مدت‌ها دوری از بارسلونا، فصل گذشته بار دیگر و با قراردادی یک ساله به این تیم برگشت تا بارسا را همراهی کند. 
با این حال حضور او در نوکمپ زیاد طولانی نشد و مدیران بارسا تصمیم گرفتند قرارداد این بازیکن را در پایان فصل تمدید نکنند تا او برای دومین بار از بارسا جدا شود. 
این بازیکن 39 ساله معتقد است که هنوز فرصت و توانایی زیادی برای حضور در میدان دارد و امیدوار است که به زودی بتواند مقصد بعدی خودش را برای فصل آینده مشخص کند. 
آلوس در گفتگو با گاردین درباره بازگشتش به بارسلونا اظهار داشت:« من از این که به بارسلونا برگشتم خوشحال بودم. پنج سال بود که رویای دومین دوره حضورم در بارسا را در سر می‌پروراندم. تنها موضوعی که چندان باعث خوشحالی و خوشنودی من نشد، نحوه مدیریت خداحافظی من از این تیم بود.»

1707880
او با اشاره به شرایطی که پیش آمد گفت:« از زمانی که به این تیم آمدم به وضوح اعلام کردم که دیگر جوانی 20 ساله نیستم و می‌خواستم همه چیز به درستی پیش برود، بدون این که نیاز به پنهان کردن چیزی باشد. اما این باشگاه در سال‌های اخیر تغییرات بسیاری کرده است.»
این مدافع برزیلی با ابراز ناراحتی از رفتاری که با او صورت گرفته اضافه کرد:« بارسلونا ارزشی برای بازیکنان بزرگش که تاریخ این باشگاه را شکل داده‌اند قائل نیست. به عنوان یکی از هواداران متعصب بارسا، دوست داشتم آنها رفتار متفاوتی را در پیش بگیرند.»
آلوس همچنین از عملکرد ژاوی تمجید کرده و ادامه داد:« از او بسیار ممنونم که باعث شد به بارسا برگردم. این باشگاه پر از افراد جوان با ایده‌های باورنکردنی در زمین است و فقط لازم است روی ذهنیتش کار کند.»

دیدگاه‌ها