کد خبر : 1834953 | 01 مرداد 1401 ساعت 23:42 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی باشگاه پوماس مکزیک از دنی آلوس(عکس)

باشگاه مکزیکی پوماس، از بازیکن جدیدش، دنی آلوس، ستاره سابق بارسلونا، رسما رونمایی کرد.

رونمایی باشگاه پوماس مکزیک از دنی آلوس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مکزیکی پوماس، بازیکن جدید خود، دنی آلوس، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل، را رسما رونمایی کرد. آلوس فصل آینده برای این تیم با پیراهن شماره 33 بازی خواهد کرد.

1729602

دیروز رسانه‌ها اعلام کردند انتقال دنی آلوس، ستاره کهنه‌کار برزیلی به باشگاه پوماس مکزیک رسمی شد. او دیروز به شهر مکزیکوسیتی رسید و امروز با حضور در مقر باشگاه، رسما به‌عنوان بازیکن جدید پوماس به هواداران معرفی شد.

اسم رسمی این باشگاه سیداد یونیورسیتا است که معمولا با لقبش، پوماس، شناخته می‌شود.

رئیس این باشگاه مکزیکی، لئوپولدو سیلوا، در مراسم رونمایی کنار دنی آلوس قرار گرفت و پیراهن شماره 33 تیم را به‌همراه او به رسانه‌ها نشان داد.

1729603
رونمای از دنی آلوس در باشگاه پوماس

پیشتر گفته می‌شود دنی آلوس در پوماس شماره 2 را به تن خواهد کرد که اولین شماره او در بارسلونا بود. البته آلوس بعد از مدتی در بارسا شماره 8 را به تن می‌کرد. او در پاری‌سن ژرمن هم با شماره 32 بازی می‌کرد و تا کنون سابقه پوشیدن شماره 33 را نداشته است.

آلوس در مراسم معرفی خود به‌عنوان بازیکن پوماس گفت:" از آقای رئیس به‌خاطر این انتقال تشکر می‌کنم. حضور من برای جوان‌های باشگاه تاثیرگذار خواهد بود چون من مثال زنده‌ای هستم که به آنها نشان می‌دهد نباید از رویاپردازی بترسند. من از شهر کوچکی می‌آیم که مردمانی به ظاهر فقیر ولی در باطن ثروتمند دارد، مردمی که می‌خواهند موفق باشند و تلاش می‌کنند".

دیدگاه‌ها