کد خبر : 1833242 | 21 تیر 1401 ساعت 15:02 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

معضل جدید باشگاه کاتالان

تردید لیدز به بارسلونا؛ تضمین بده و رافینیا را بگیر

لیدزیونایتد به بارسلونا اطمینان ندارد و برای صدور مجوز جدایی رافینیا، از باشگاه کاتالان تضمین های مالی لازم را می خواهد.

تردید لیدز به بارسلونا؛ تضمین بده و رافینیا را بگیر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت ها پیش با رافینیا، بال برزیلی لیدز به توافق شخصی رسیده ولی هنوز توافق اصلی با باشگاه انگلیسی باقی مانده است. دو هفته پیش اعلام شد که چلسی با پیشنهادی 65 میلیون یورویی توانسته بر سر رافینیا با لیدز به توافق برسد اما مقاومت خود بازیکن مانع انتقال شد.

1726804

 رافینیا فقط بارسلونا را می خواهد و حاضر است برای این باشگاه صبر کند. مشکل اینجاست که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی توانایی ارائه پیشنهاد رسمی به لیدز را ندارد. با این حال بارسا توانسته در روزهای اخیر با لیدز برای پیشنهادی 55 + 20 میلیون یورویی به توافق شفاهی برسد. لیدز همچنان در انتظار رسیدن پیشنهاد رسمی باشگاه کاتالان است اما تا زمانی که 15 درصد دیگر از حق پخش بازی های بارسا به فروش نرسد، این پیشنهاد ارائه نخواهد شد. مدیران بارسا سخت در تلاشند تا در هفته پیش رو با فروش حق پخش به 400 میلیون یورو دست یابند و سپس به شکل جدی برای جذب رافینیا اقدام خواهند کرد.

1726805

طبق ادعای مارکا، لیدز که از مشکلات اقتصادی بارسا آگاه است، از باشگاه کاتالان تضمین های مالی لازم را درخواست کرده است. بارسا قرار است در سه قسط مبلغ خرید رافینیا را پرداخت کند اما لیدز بدون گرفتن تضمین های لازم، با انتقال موافقت نخواهد کرد.

رافینیا که با لیدز راهی تور تابستانی نشد، این روزها در لندن منتظر روزهای آینده و نهایی شدن انتقالش است.

دیدگاه‌ها