کد خبر : 1833284 | 21 تیر 1401 ساعت 20:40 | 34.8K بازدید | 11 دیدگاه

تن‌هاخ: خوشحالیم ولی نباید مغرور شویم

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، پس از پیروزی 4-0 مقابل لیورپول، چهره‌ای متواضع از خود نشان داد و گفت او و بازیکنانش به این پیروزی بیش از آنچه باید، اهمیت نخواهند داد.

تن‌هاخ: خوشحالیم ولی نباید مغرور شویم

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل لیورپول، در دیدار تدارکاتی دو تیم در تایلند، گفت او و بازیکنانش قصد ندارند به این پیروزی بیش از آنچه باید اهمیت بدهند. تن‌هاخ گفت با وجود پیروزی مقتدرانه مقابل لیورپول، شاگردان او در این بازی مرتکب اشتباهات زیادی شدند.

1726890

یونایتد در دیداری که در شهر بانکوک برگزار شد در همان نیمه اول با سه گل جیدون سانچو، فرد، و آنتونی مارسیال، 3-0 از حریف نامدار خود پیش افتاد. فاکوندو پلیستری، بازیکن جوان یونایتد در نیمه دوم چهارمین گل را به ثمر رساند تا تن‌هاخ در اولین بازی خود به عنوان سرمربی، یک پیروزی درخشان بدست بیاورد.

تن‌هاخ اما در پایان بازی به تلویزیون منچستریونایتد گفت، این پیروزی در بازی تدارکاتی برای او و بازیکنانش آنقدرها مهم نیست و نباید باعث ایجاد حواس‌پرتی در روند آماده‌سازی شود. سرمربی یونایتد در این مصاحبه گفت:" من امروز راضی هستم. ما با روحیه بودیم. این را می‌دانیم که ما کارمان را تازه شروع کرده‌ایم.

1726891

ما در جریان بازی در زمان پرس کردن حریف مرتکب اشتباهاتی شدیم. ولی در کل راضی هستیم. من می‌دانم که بازیکنان خوبی داریم. روند تیم‌سازی ما تازه شروع شده و من از بازی اول‌مان راضی هستم. این روند برای ما زمان زیادی خواهد برد. من امروز اشتباهات زیادی دیدم. لیورپول در این بازی با سه تیم بازی کرد و آنها امروز در اوج قدرت‌شان نبودند. ما به این نتیجه بیش از آنچه باید اهمیت نخواهیم داد.

ولی من در بازی امروز نکات مثبت زیادی هم دیدم. سرعت بالای ما و خلاقیت بازیکنان‌مان در فاز تهاجمی واقعا جالب و روحیه‌بخش بود".

دیدگاه‌ها