کد خبر : 1833301 | 22 تیر 1401 ساعت 00:00 | 38.9K بازدید | 14 دیدگاه

یک هدف بزرگ بارسا محقق شد؛ رافینیا به نوکمپ می‌رود

بر اساس گزارش‌ها، انتقال رافینیا، ستاره برزیلی لیدز، به بارسلونا قطعی شده و او با قراردادی پنج‌ساله راهی نوکمپ خواهد شد.

یک هدف بزرگ بارسا محقق شد؛ رافینیا به نوکمپ می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، فابریزیو رومانو تایید کرد که انتقال رافینیا، ستاره برزیلی لیدزیونایتد، به بارسا قطعی شده و این بازیکن 25ساله با قراردادی به ارزش 58 میلیون یورو به‌علاوه 9 میلیون یورو ملحقات، به باشگاه کاتالان خواهد پیوست.

1726936

رومانو مدعی است بارسلونا بعد از مدت‌ها مذاکره سرانجام پیشنهادی رسمی به لیدز ارائه داد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره تمایل بارسا برای جذب این ستاره برزیلی مطرح بود. بر اساس گزارش‌ها بارسلونا ساعاتی پیش با رافینیا به توافق شخصی رسیده است. بعد از توافق شخصی با ستاره برزیلی، مدیران بارسا اولین پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه انگلیسی ارائه دادند.

رافینیا در سال 2020 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از باشگاه فرانسوی رن به لیدز پیوست. او در اولین فصل حضورش در لیدز برای این تیم 30 بازی انجام داد و موفق شد 9 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل بدهد.

اما درخشش اصلی رافینیا با پیراهن لیدز، که باعث شد توجه باشگاه‌های بزرگی مثل بارسا به او جلب شود، فصل گذشته بود. ستاره برزیلی فصل گذشته 35 بازی برای لیدز انجام داد و موفق شد 11 گل به ثمر برساند. او عملا یک‌تنه مانع از سقوط این تیم از لیگ برتر شد.

بارسلونا امسال تابستان به دنبال جذب ستاره‌هایی بزرگ است تا فصل آینده دست ژاوی برای جبران نتایج ضعیف فصل گذشته باز باشد. رافینیا از ابتدای تابستان یکی از هدف‌های مهم نقل و انتقالاتی تیم کاتالان بود.

دیدگاه‌ها