کد خبر : 1833318 | 22 تیر 1401 ساعت 09:34 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

خیال چلسی راحت شد؛ ستاره ناپولی به لندن می‌رود

چلسی اطمینان دارد که کار انتقال کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی، به این تیم در 24 ساعت آینده نهایی می‌شود.

خیال چلسی راحت شد؛ ستاره ناپولی به لندن می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، جدایی مدافعان چلسی از این تیم در پایان فصل گذشته باعث شد که مدیران و کادر فنی این تیم جذب مدافع در پنجره تابستانی را در اولویت خودشان قرار دهند. 
انتقال آنتونیو رودیگر به رئال مادرید و آندریاس کریستنسن به بارسلونا کار را برای آن‌ها سخت کرد و این در حالی است که سزار آسپیلیکوئتا نیز علاقه زیادی به ترک استمفورد بریج و همراهی با کریستنسن در نوکمپ دارد. 
چلسی پیش از این برای جذب ماتیس دی‌لیخت از یوونتوس تلاش کرده بود اما پیشنهاد هنگفت بایرن مونیخ به این بازیکن باعث شد که آنها از کورس رقابت کنار بروند. 

1725602
تلاش‌ها و مذاکرات برای به خدمت گرفتن کولیبالی بلافاصله آغاز شده بود. حالا اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که این بازیکن در یک قدیمی پیوستن به چلسی قرار دارد و حضور در لندن در فاصله 24 ساعت آینده نهایی خواهد شد. 
این مدافع سنگالی قرار بود روز گذشته برای بازگشت به تمرینات ناپولی به شهر ناپل برگردد اما این اتفاق رخ نداد و او همچنان برای سپری کردن تعطیلاتش در میلان ماند. احتمالا او به زودی این شهر را به مقصد لندن ترک خواهد کرد تا برای تست پزشکی و امضای قرارداد رسمی با چلسی در محل تمرینات و ساختمان این باشگاه حاضر شود. 
گفته می‌شود کولیبالی با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو و با بند پاداش دو میلیون یورویی از ناپولی جدا خواهد شد و قراردادی پنج ساله با دستمزد 10 میلیون یورویی با چلسی به امضا خواهد رساند.

دیدگاه‌ها