کد خبر : 1833327 | 22 تیر 1401 ساعت 10:20 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

گرانترین ستاره بی‌بی‌سی

دستمزد نجومی گری لینه‌کر برای برنامه بازی روز

مجری معروف انگلیسی بیشترین دستمزد را در میان مجریان مطرح BBC دریافت می‌کند.

 دستمزد نجومی گری لینه‌کر برای برنامه بازی روز

به گزارش "ورزش سه"، برنامه Match of the Day طی سال های اخیر محبوب ترین و پربازخوردترین برنامه فوتبالی در سطح دنیا بوده است. این برنامه با اجرای گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس و میهمانان و کارشناسان مطرح دیگر، فوتبال انگلیس را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد و همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.

در لیستی که BBC اخیرا منتشر و طی آن دستمزد ستاره های خود را اعلام کرده، نام مجری برنامه Match of the Day در صدر گران‌ترین‌ها به چشم می خورد. گری لینه‌کر با اختلافی فاحش نسبت به نفرات دیگر (به غیر از نفر دوم)، بیشترین دستمزد را از شبکه دریافت می کند.

جالب اینجاست که نفر سوم این لیست هم عضوی از برنامه Match of the Day است. آلن شیرر، دیگر ستاره سابق فوتبال انگلیس که به عنوان کارشناس در برنامه حضور می یابد، سومین دستمزد بالا را از BBC می گیرد تا به این ترتیب برنامه Match of the Day را گران ترین برنامه فعلی شبکه بدانیم.

1726959

گری لینه‌کر برای فصل گذشته از BBC دستمزد یک میلیون و 360 هزار پوند را دریافت کرد تا بالاتر از زو بالِ معروف که سال هاست در این شبکه برنامه سازی می کند، گران‌ترین ستاره BBC لقب بگیرد. جالب اینجاست که دستمزد لینه‌کر برخلاف بال، نسبت به سال گذشته کاهشی قابل توجه (400 هزار) داشته است. شیرر به عنوان کارشناس برنامه معروف فوتبالی BBC هم سال گذشته از این شبکه دستمزد 390 هزار دلاری دریافت کرده است. برخلاف گری، رقم دریافتی او نسبت به سال گذشته ثابت بود.

گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس، سابقه بازی برای لستر، اورتون، تاتنهام و بارسلونا را در کارنامه دارد. او 80 بار با پیراهن انگلیس به میدان رفت و بیش از 40 گل به ثمر رساند. لینِکِر آقای گل جام جهانی 1986 شد و سپس سه فصل برای بارسلونا به میدان رفت. او سال هاست که مجری برنامه های ورزشی در انگلیس است و با توجه به رقم های اعلام شده و استقبال مخاطبین، به نظر می رسد که طی این سال ها توانسته بیشتر از دوران درخشان فوتبالی خود، کسب درآمد و شهرت کند.

دیدگاه‌ها