کد خبر : 1833449 | 22 تیر 1401 ساعت 19:20 | 25.2K بازدید | 6 دیدگاه

رافائل واران

یونایتد در دوران تن‌هاخ؟ از این بهتر نمی‌شود

رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش از سبک مربی‌گری اریک تن‌هاخ بسیار راضی هستند و با او رسیدن به جامهای قهرمانی را هدف گرفته‌اند.

یونایتد در دوران تن‌هاخ؟ از این بهتر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید از اولین روزهای مربی‌گری اریک تن‌هاخ در این تیم بسیار راضی و خوشحال است. واران ضمن ستایش از سبک کاری سرمربی هلندی امیدوار است شیاطین سرخ در فصل آینده بتوانند به جام دست پیدا کنند.

منچستریونایتد این روزها در حالی با حضور اریک تن‌هاخ به دنبال بازسازی تیم است که فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت. یونایتدی‌ها فصل را با ایستادن در رتبه ششم جدول لیگ برتر به پایان بردند و نتوانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان را بدست آورند.

رافائل واران، دیروز در دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیورپول که با پیروزی 4-0 شیاطین سرخ به پایان رسید، به همراه ویکتور لیندلوف به عنوان مدافع مرکزی بازی کرد.

1727161

مدافع فرانسوی منچستریونایتد در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای گفت:" این تور تابستانی برای من فرصتی است تا در فرصت تمرینات پیش‌فصل از نظر بدنی آماده‌تر و برای شروع فصل جدید آماده بشوم. ما فصلی طولانی با مسابقات متعدد در پیش داریم که بدون شک بسیار پرفشار خواهد بود.

ما دقیقا می‌دانیم که فصل آینده می‌خواهیم چطور بازی کنیم. سرمربی آنچه که می‌خواهد را خیلی خوب برایمان توضیح داد و ما باید آنچه او می‌خواهد را در زمین پیاده کنیم. تن‌هاخ خیلی واضح و روشن خواسته‌هایش را مطرح می‌کند.

با توجه به خواسته‌های او، ما می‌دانیم که از نظر بدنی باید خیلی آماده باشیم چون سبک بازی مد نظر او بسیار فیزیکی است. ما از نتیجه بازی دیروز خوشحالیم ولی می‌دانیم که خیلی کار داریم تا برای شروع فصل جدید آماده بشویم".

دیدگاه‌ها