کد خبر : 1833472 | 22 تیر 1401 ساعت 21:27 | 23.1K بازدید | 25 دیدگاه

بایرن نگران‌تر از همیشه؛ بدون لوا چه کنیم؟

بایرن مونیخ که جدایی رابرت لواندوفسکی را نزدیک‌تر از همیشه می‌بیند با معضلی جدی مواجه است چرا که تا کنون نتوانسته جانشینی برای او پیدا کند.

بایرن نگران‌تر از همیشه؛ بدون لوا چه کنیم؟

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آلمانی کیکر در گزارشی اعلام کرد بایرن مونیخ این روزها به شدت نگران از دست دادن رابرت لواندوفسکی است چرا که تا کنون نتوانسته جایگزینی مناسب برای این مهاجم لهستانی پیدا کند. باواریایی‌ها این روزها با تلاشی بیشتر در بازار نقل و انتقالات به دنبال استخدام یک مهاجم گلزن هستند.

هفته گذشته ادعا شد که آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا، به بایرن مونیخ پیشنهاد شده است. اما کیکر می‌گوید بایرن مونیخ تمایلی به جذب موراتا ندارد.

1726459

حتی پیشتر از کریستین هالر و ساشا کالادزیچ هم به عنوان گزینه‌های بایرن مونیخ یاد شده بود ولی مدیران و کادر فنی بایرن مونیخ معتقد بودند این دو نمی‌توانند جای خالی لواندوفسکی را آنطور که باید پر کنند.

بازیکنی که برای مدتی کوتاه نظر مثبت بایرن را به خود جلب کرده بود ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید بود. اما آندره‌آ برتا، مدیر ورزشی اتلتیکو، خیلی سریع به باواریایی‌ها پاسخ منفی داد. حتی زمانی که بایرن پیشنهادی 80 میلیون یورویی ارائه داد تا اتلتیکو را وسوسه کند، روخی‌بلانکو با قاطعیت به بایرن نه گفت. اتلتیکو ستاره پرتغالی را در سال 2019 با قراردادی 120 میلیون یورویی به خدمت گرفته و در نتیجه پیشنهاد بایرن نمی‌توانست آنقدرها جذاب باشد.

1722968

دیدگاه‌ها