کد خبر : 1833490 | 22 تیر 1401 ساعت 23:28 | 23K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی؛ مسوت اوزیل به باشاک‌شهیر پیوست

مسوت اوزیل که دو روز پیش قراردادش با فنرباغچه فسخ شده بود دقایقی پیش رسما به باشگاه ترکیه‌ای باشاک‌شهیر پیوست.

رسمی؛ مسوت اوزیل به باشاک‌شهیر پیوست

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار که سابقه بازی در رئال مادرید و آرسنال را دارد، با باشگاه باشاک‌شهیر ترکیه قراردادی رسمی امضا کرد و فصل آینده با پیراهن این تیم استانبولی به میدان خواهد رفت.

دو روز پیش خبر رسید که اوزیل و فنرباغچه قراردادشان را با رضایت طرفین فسخ کرده‌اند. او به این ترتیب، به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند. دقایقی پیش رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند اوزیل پای قرارداد با باشاک‌شهیر را امضا کرده و از این پس بازیکن این تیم خواهد بود.

1727248

این دقیقا مشابه اتفاقی است که در زمان حضور اوزیل در آرسنال برای او رخ داد. آرسنالی‌ها قرارداد ستاره ترک‌تبار خود را فسخ کردند تا او به عنوان بازیکن آزاد برای مذاکره با باشگاه‌های دیگر اقدام کند.

اوزیل بعد از آن به کشور پدری‌اش رفته و به باشگاه فنرباغچه پیوست. اوزیل از بازی در فنرباغچه به عنوان یکی از رویاهای کودکی خود نام می‌برد. اما این انتقال رویایی خیلی زود برای مسوت به کابوس تبدیل شد.

اوزیل با فنرباغچه قراردادی سه سال و نیمه امضا کرده بود ولی از بهار امسال و پس از درگیری با سرمربی وقت فنر، اسماعیل کارتال، حاشیه‌نشین شده بود. وقتی ژرژ ژسوس پرتغالی سکان هدایت فنرباغچه را بدست گرفت او رسما اعلام کرد که به اوزیل نیازی ندارد. در نهایت قرارداد او با تیم بزرگ شهر استانبول به صورت دوطرفه فسخ شد.

دیدگاه‌ها