کد خبر : 1833528 | 23 تیر 1401 ساعت 12:07 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

واران: می‌دانیم تن‌هاخ از ما چه می‌خواهد

رافائل واران، مدافع باتجربه منچستریونایتد، با ابراز رضایت از کار زیر نظر اریک تن هاخ، امیدوار است که بتواند در فصل پیش رو در جام های مختلف به موفقیت برسند.

واران: می‌دانیم تن‌هاخ از ما چه می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل گذشته با هدایت اوله گنار سولسشر و رالف رانگنیک نتوانست نتایج خوبی کسب کند و در نهایت با قرار گرفتن در رتبه ششم، از صعود به رقابت‌های لیگ قهرمانان بازماند.
اما این تیم در اولین بازی زیر نظر تن هاخ موفق شد با 4 گل لیورپول را درهم بکوبد و واران امیدوار است که شیاطین سرخ با هدایت این مربی هلندی پیشرفت قابل توجهی داشته باشند. 
او به اسکای اسپورتس گفت:" شخصا این فرصتی برای من است تا یک پیش فصل واقعی داشته باشیم، تا از نظر بدنی آماده شویم و آماده باشیم زیرا فصلی طولانی با بازی های زیاد و فشار بالا در پیش است.
من تلاش می کنم تا آماده شوم و از نظر بدنی در بهترین شرایط قرار بگیرم و واضح است که من برای فصل پیش رو بسیار هیجان زده هستم و خیلی خوشحالم که در باشگاه بزرگی مانند منچستریونایتد بازی می کنم. ما تلاش خواهیم کرد تا چند جام ببریم."

1710609

واران همچنین تاکید کرد که بازیکنان منچستریونایتد به خوبی از خواسته‌های تن‌هاخ آگاه هستند اما نیاز به پیشرفت بیشتری دارند.
" ما دقیقا می دانیم که چطور می خواهیم بازی کنیم. سرمربی آنچه باید انجام بدهیم؛ به خوبی توضیح داده و این کاملا واضح است.
بنابراین می دانیم که باید در بهترین شرایط از نظر بدنی باشیم زیرا این شیوه بازی خیلی فیزیکی است.
واضح است که ما از نتیجه بسیار راضی هستیم اما می دانیم که باید سخت کار کنیم تا برای آغاز فصل جدید کاملا آماده شویم."
 

دیدگاه‌ها